Tuesday, December 10, 2013

Aasta 2013 - muusikaelamus

Ka muusika ei ole minu elus esikohal :D Aga vahel mulle miski ikka meeldib. Mul on Mp3, mida ma üsna aktiivselt kuulan ja kus on päris palju muusikat peal. Lisaks on mul abikaasa, kes tunneb ennast muusikamaailmas üsna koduselt ja kes vahetevahel tutvustab ka mulle põnevat kraami. Näiteks Grünbergi varast loomingut, mis kahtlemata pakub elamust. Eriti kui kuulata seda meie saunas vinüüli pealt. 

Aga pikemalt keerutamata: aasta muusikaelamuse auhinnale on üks nii tugev kandidaat, et teistest pole mõtet rääkidagi. Lohutuse mõttes mainin enne võitja väljakuulutamist ka Winniy Puhhi kontserti, sest see oli nii meeleolukas. Aga mitte muusika pärast, sest ma tõesti ei saa öelda, et nende muusika mulle nii meeletult meeldiks. Aga Indrek Vaheoja diktsioon on lihtsalt nii vapustav, et sellist geniaalsust tuleb ikka tunnustada. 

Võitjas pole muidugi kahtlust, see on Sigur Rosi kontsert. Polegi midagi rohkemat lisada, suvel kirjutasin ka sellest. 
Muuseas, mul on täna pulma-aastapäev. Jumal tänatud, et alles hiljuti sellest kirjutasin, muidu oleks saanud äpardustesse selle uuesti kirja panna.

No comments:

Post a Comment