Monday, December 2, 2013

Aasta 2013 - kultuurisündmus

Ohoh, võrreldes eilsega on täna palju keerulisem teema. Mitte et ma ei oleks sel aastal kultuuriüritusi väisanud, neid ikka oli - käisin teatris ja muuseumides, kontsertidel ja kohtumisõhtutel kirjanikega. Aga ükski neist ei tundu olevata Selle Aasta Kõige Võimsam Kogemus. Tuleb tunnistada, et kõige eredamalt meenub möödunud aastast kehakultuuri valdkonda kuuluv ettevõtmine ehk see, kui ma rumalast peast proovisin kiikingut ja pärast seda nädal aega pliiatsitki käes ei saanud hoida, sest surmahirmus olin klammerdumiseks kasutanud kõiki oma lihaseid, ka neid, mille olemasolust mul õrna aimugi ei olnud.

Mõningane mõttepaus

Tundub, et ma midagi muud välja ei mõtle, seega tänane preemia kuulub dokumentaalfilmiklubile Pult, mille aktiivne osalejaliige ma sellest aastast olen. Sellest, miks see ettevõtmine mulle meeldib, olen ma juba kirjutanud, siin nimelt, nii et ma ei hakka ennast kordama.


No comments:

Post a Comment