Tuesday, December 31, 2013

Uue aasta lubadus

Ma ei võta endale tavaliselt uueks aastaks uusi kohustusi, kuna ma olen elujõuline noor inimene, tegelen enesearenguprobleemidega igapäevaselt. Näiteks võideldes igakestva laiskuse, mugavusstsooni ja muu sellisega. Viimane (edukas) projekt oli see, kui ma võtsin eesmärgiks tööl enam mitte hilineda. Sellega läheb mul juba päris hästi, hilinen ainult neisse kohtadesse, mis pole mu esmased töökohustused (loe: koosolekud). Või siis sellisel juhul, kui keegi mind nurka surub ja surnuks üritab rääkida.

Aga mitte sellest ei tahtnud ma täna rääkida.

Prl Luisa Lotta käis enne jõule mul külas ja tuli välja, et tal on mõni uusaastalubadus. Ja üks neist oli nii vinge, et võtan selle ka enda eesmärgiks. Nii et nüüd siis ametlikult välja öeldes:

aastal 2014 õpin ma selgeks, kuidas kududa sokikanda.


1 comment:

  1. Püha jumal, nüüd ma PEAN selle va kanna ära õppima, tunnen avalikku survet :D Anna teada, kui esimene sokk valmis on!

    ReplyDelete