Saturday, December 21, 2013

Aasta 2013 - kokkuvõte

Nüüd on vist kõik öeldud eelmise aasta kohta :D

Tegelikult muidugi mitte, on asju, mis ei ole mahtunud teemade alla, on asju, millest ei taha kirjutada, sest midagi peab ju jääma päris-päris endale ka. Oma perest olen ju kirjutanud väga vähe. Üpris teadlikult. Ja ka sellepärast, et nemad on minu ümber kogu aeg, nad on olemas vaikse (või ka lärmakama) foonina ja kaudselt on nad olemas igas postituses.

Ma ütleks, et oli huvitav aasta. Võiks öelda, et aasta 2013 oli see aasta, kus ma hakkasin endast mõtlema kui täiskasvanud inimesest, täiskasvanud naisest. Imelikul kombel pole see mõte enam nii veider kui varem. Paljudest olukordadest tuli ennast läbi närida, enda jaoks selgeks mõelda. Sain paremini aru, kes ma olen ja mida ma tahan. Paljud asjad tulevad loomulikult uude aastasse kaasa, aga nii mõnigi asi las jääb. Mõttetud solvumised, tahtmatu ükskõiksus, minnalaskmine. OK, seda viimast võtan uude aastasse ka kaasa, sest teinekord on see ainus võimalus oma närve säästa. Asjad laabuvad, kui sa tead, kuidas sa tahaksid, et nad laabuksid. Ja kui sa oled valmis.

Järgmisel aastal tahaksin lugeda veel rohkem häid raamatuid, käia veel rohkem teatris, olla veel rohkem koos oma perega.

Ja lisaks tahan sooritada uuesti eesti keele riigieksamit.

No comments:

Post a Comment