Tuesday, January 28, 2014

Mida ma siis päev otsa tegin?

Ma proovin siis visandada, mille kõigega ma päeva jooksul hakkama saan :D Täna oli üsna lihtne tööpäev.

Hommikul ärkasin üles, üldse ei tahtnud tõusta, sest magama sai liiga hilja. Ka mingis mõttes töö pärast, sest lugesin veel hilistel öötundidel "Tõde ja õigust" ja vanus on sealmaal, et enam ei vaju silm kinni nende pikkade lausete peale. Vastupidi, pidevalt tuli haarata pastaka ja paberi järele, et kõik suurepärased mõtted kirja saaks.

Igatahes õnnestus mul üles tõusta ja enne esimest tundi tööle jõuda. Üldiselt ma eelistan, kui mul pole esimest tundi, aga seda luksust ei võimaldata alati.

Nii, topelttunnid 11. klassis. Unustan end Remarque´ist lobisema ja suudan kahe tunni jooksul võtta läbi pooleteise tunni materjali. Ei olnud tore avastus :D

Vahetunnis tuleb üks järelvastaja, arutleme sihtide seadmise ja sõnapidamise teemadel, aluseks Krossi "Väike Vipper". Pärast seda tassin kaks komplekti õpikuid auditooriumisse, et pärast oleks hea võtta.

Järgneb vaba tund, mille ajal joon kohvi ja mõtlen, kas tasuks otsida mõni vähem nähtav diivan ja silm korraks looja lasta. Leian, et pole vist mõtet, sest reaalselt magada jõuaks liiga vähe. Vaatan parem üle, mida järgmistes tundides teha tahan.

Jälle toplettunnid, sedapuhku 10. klass. Loeme "Aga ükskord algab aega, kui ma tulen mootorsaega..." ja püüame tuvastada viiteid algtekstile. Pärast seda iseseisev töö.

Ja ongi tunnid läbi, saame veel klassiga kokku, et mõelda, kas kannatab kuskile väljasõidule minna või mitte. Tahtjaid on palju, reaalseid tulijad kardan et mitte.

Pärast seda pakin ajalehtedesse 27 raamatut ja loen üle koolis olevad piiblid, mida on 10.

Poole kolmest jõuan koju. Kuna Ruts on pooltõbine, võtan üle "lapsehoidmiskohustused", samal ajal loen üle homseks vajalikud piiblikohad, lükkan esitlusse ülevaate hinduismi pühadest tekstidest, otsin netist üles "Kulgemise väe raamatu", loen läbi praktiliste tööde aruanded (mida on neli, kuna lasin teha töö rühmades), joon kohvi, mõtlen välja kordamisküsimused iseseisva töö põhjal, räägin Ruudiga juttu, loen erinevaid blogisid, mõtlen jälle, kas ei peaks mitte magama, külmetan, sest maja ei pea sooja, räägin hr H-ga juttu... Ja kuna ma teen seda kõike korraga, kulub selleks kogu õhtu :D

Midagi tohutult kontimurdvat pole. Aususe huvides panen kirja ka selle, et tegelikult valmistusin homseks tööpäevaks ka nädalavahetusel, sest ma teadsin, et muidu läheb liiga kurnavaks.

2 comments:

  1. Ma tahan ka sellist tööpäeva...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mulle ka meeldis :) Natuke rohkem meeldib mulle ainult siis, kui filosoofia ka kavas on.

      Eks päevad on erinevad, aga üldjuhul tunnen ka ise, et mul on hea töö.

      Delete