Saturday, January 11, 2014

2013 lauludes

Ma olen juba mitu aastat mõelnud seda teha, aga alati on meelest läinud. Nüüd Liis tuletas meelde.

Mida ütleb muusika minu eelmise aasta kohta:
1. Kuhu ma olen jõudnud 2014 alguses?  Placebo - In the Cold Light of Morning
Kõlab väga sügavalt. Pärast pikka pidu longin mööda inimtühje linnatänavaid ja mõtlen, mida, wtf, ma küll teen.
2. Aasta 2013 põhiülesanne? Bowling for Soup - Punk Rock 101
Haakub hästi esimese punktiga. Et kui aasta läbi punkrokkida, siis uue aasta algus võib tõesti nii välja kukkuda.
3. Eneseteostus / minu “mina” aastal 2013?  Passinger - Let Her Go
Sellele pean ma nüüd natuke mõtlema. 
Well you only need the light when it burning low
4. Rahaasjad aastal 2013? Rosa Alchemica - Never you
Sellest on natuke kahju ka ... 
5. Sugulased ja naabrid aastal 2013? Blink 182 - Give Me One Good Reason
He-he-hee 
(Give me one good reason why we need to be like them)
Ma loodan, et sugulased ja naabrid ka muiglevad
6. Kodu aastal 2013? Avril LAvigne - Complicated
Pealkiri sobib tõesti kenasti. Nii oli.
7. Armastus aastal 2013? Vennaskond - Il pleut
Ma ei tea prantsuse keelest MITTE midagi, aga umbes 11. eluaastast olen pidanud seda laulu kõige romantilisemaks. Ma ei taha teada, millest Trubetsky tegelikult laulab :D
8. Tervis aastal 2013? Placebo - Special Needs
Oi, see kõlab natuke pahasti.
9. Partnerlus aastal 2013? The Cure - Inbetween Days
:)
10. Võõrad rahad ja laenud, müstika ja seks? Vennaskond - Igaühele oma
Sobib. 
"Võõras raha ei põleta märke su pihku"
11. Reisid aastal 2013? Arcade Fire - Haiti
Väljendab mu unistusi?
12. Karjäär aastal 2013? The Cure - Friday I´m in Love
Niiii hull see asi ka polnud.
13. Sõbrad ja sotsiaalsed suhted aastal 2013?The White Stripes - The Nurse
See kuulub jälle pigem fantaasiamaailma.
14. Saladused, protsessid alateadvuses aastal 2013? Kent - Det finns inga ord
Mul alateadvuse protsessid on mulle veel mõistetamatud.
15. Kuhu olen jõudnud aasta 2013 lõpuks? DND - Flow
Ohoh...
Nojah, oleks võinud hullem tulla. Mul on playlistis nii mõnigi päris piinlik lugu.

2 comments:

  1. Kes oleks võinud arvata, et mu näpukate parandamata jätmine sellise tulemuseni viib... aga tegelikult peaks see olema hoopis 2014 kohta käiv ennustus, ma lihtsalt unustasin aastad ära muuta. Nüüd on mul õige versioon.

    ReplyDelete
    Replies
    1. :D sobis ka nii :D Ma mõtlen veel, kuidas ma endal jätan.

      Delete