Wednesday, December 17, 2014

2014. a ennustus lauludes - kas midagi läks täppi?

Kuna ma olen sattunud mingisse kohutavasse jõulupidudekarusselli, ei jaksa midagi väga meenutada-jäädvustada. Homme on veel kaks pidu, siis peaks korra väike auk olema... vist. 
Nii et ma vaatan nüüd üle, kuidas mu ennustus (mida esialgu ekslikult eelmisel aasta kokkuvõtteks pidasin) täppi läks.
Siit ta tuleb.
1. Kuhu ma olen jõudnud 2015 alguses?  Placebo - In the Cold Light of Morning
Kõlab väga sügavalt. Pärast pikka pidu longin mööda inimtühje linnatänavaid ja mõtlen, mida, wtf, ma küll teen.
(Ka aasta lõpus kõlab see üsna diibilt ja haakumatult minu eluga. Lugesin isegi sõnad üle, et leida peidetud sõnumit, aga näib, et pean veel küpsema.)
2. Aasta oli 2014 põhiülesanne? Bowling for Soup - Punk Rock 101
Haakub hästi esimese punktiga. Et kui aasta läbi punkrokkida, siis uue aasta algus võib tõesti nii välja kukkuda.
(Ma saaks aru, kui see laul oleks olnud kümme aastat tagasi järgmise kümne aasta põhiülesandeks, aga niiviisi üheks aastaks...?)
3. Eneseteostus / minu “mina” aastal 2014?  Passinger - Let Her Go
Sellele pean ma nüüd natuke mõtlema. 
Well you only need the light when it burning low
(Kui see laul oleks tulnud vähemalt siis eelmises punktis, oleks selles mingigi loogika :D Aga eneseteostuseks see, et ma märkaks seda, mis mu elus on? Okei, "hetkes olemine" on sellel aastal oluliseks teemaks tõusnud küll, aga kas just eneseteostus? Siiski, mingi arusaam tekkis)
4. Rahaasjad aastal 2014? Rosa Alchemica - Never you
Sellest on natuke kahju ka ... 
(Ma ei oska nüüd öelda, kuidas see konkreetne lugu mu rahaasjadega seotud on, aga igatahes on rahadega sel aastal umbes seitse korda paremini kui kunagi varem.)
5. Sugulased ja naabrid aastal 2014? Blink 182 - Give Me One Good Reason
He-he-hee 
(Give me one good reason why we need to be like them)
Ma loodan, et sugulased ja naabrid ka muiglevad
(Muiglen edasi, loodetavasti koos sugulaste ja naabritega)
6. Kodu aastal 2014? Avril LAvigne - Complicated
Pealkiri sobib tõesti kenasti. Nii oli.
(Arvestades seda, kui kuradi külm oli meil 2014. a talvel ja kui kuradi palav oli 2014. a suvel, oli olukord tõesti complicated. Muus osa nagu probleeme pole. Kui välja arvata see, et me siiani ei tea, kas saame siin elada kuni uue suveni või pisut kauem. Sest kui ainult uue suveni, siis on küll kurb.)
7. Armastus aastal 2014? Vennaskond - Il pleut
Ma ei tea prantsuse keelest MITTE midagi, aga umbes 11. eluaastast olen pidanud seda laulu kõige romantilisemaks. Ma ei taha teada, millest Trubetsky tegelikult laulab :D
(Las mulle jääb mu romantiline ettekujutus :D)
8. Tervis aastal 2014? Placebo - Special Needs
Oi, see kõlab natuke pahasti.
(See läks nüüd küll täppi. Ma pole elus kunagi varem nii palju tervise pärast muret tundnud kui sel aastal)
9. Partnerlus aastal 2014? The Cure - Inbetween Days
:)
(Partnerlus kellega? Nope, ei sobi)
10. Võõrad rahad ja laenud, müstika ja seks? Vennaskond - Igaühele oma
Sobib. 
"Võõras raha ei põleta märke su pihku"
(Jään pealkirja juurde ja olen rahul)
11. Reisid aastal 2014? Arcade Fire - Haiti
Väljendab mu unistusi?
(Või siis keskendub sellele, et ma ei tohiks lõbu pärast reisida, kui maailm on nii kehv koht?)
12. Karjäär aastal 2014? The Cure - Friday I´m in Love
Niiii hull see asi ka polnud.
(Ei olnud tõesti :D)
13. Sõbrad ja sotsiaalsed suhted aastal 2014?The White Stripes - The Nurse
See kuulub jälle pigem fantaasiamaailma.
(Mulle endale järelemõtlemiseks. Kuigi ausalt, mulle endale tundub, et asi ei olnud ka selles punktis nii hull.)
14. Saladused, protsessid alateadvuses aastal 2014? Kent - Det finns inga ord
Mul alateadvuse protsessid on mulle veel mõistetamatud.
(Isegi google translate ei aita mul alateadvuse protsesse mõista :D)

15. Kuhu olen jõudnud aasta 2014 lõpuks? DND - Flow
Ohoh...
(Ohoh jah)
Nojah, oleks võinud hullem tulla. Mul on playlistis nii mõnigi päris piinlik lugu.
(Kokkuvõttes
Ei olnud väga informatiivne. Aga tore oli lugusid üle kuulata :D Uuel aastal uuesti.)

No comments:

Post a Comment