Tuesday, January 13, 2015

Päeva vabandus

Täna hommikul hilines esimesse tundi NELI õpilast. Kõigil oli vabandus olemas:
Õpilane 1: Palun vabandust, jäin trepil natuke uimerdama (tund toimub tõesti kõrgel ja kaugel, hilines ta alla minuti, ma lihtsalt olin juba alustanud)
Õpilane 2: Vabandust, väljas oli nii libe, ma ei vaadanud hommikul aknast välja.
Õpilane 3 (tõelise hingepõhjast tuleva hüüatusega): Tee oli nii libe, alguses ei saanud vedama, pärast ei saanud pidama.
Õpilane 4: Vabandust, tee oli (mõistev noogutus minu poolt) NII KUUM.

Homeeriline naer klassis.

Libe oli tõesti. Ma ei saanud täna töölt autoga minema, sest päevane päike oli õhtusteks miinusteks tekitanud kena liuvälja. Mõnda aega lasin ratastel liikumisest rõõmu tunda, kuni lõpuks lasin autol tagurpidi kallakust alla libiseda, et sel moel minema pääseda. Paras keberniit.

Aga kuuma tee vabandus on ikkagi päeva parim vabandus :D


No comments:

Post a Comment