Saturday, January 3, 2015

Lugemisplaan aastaks 2015

Blogides ringleb praegu tore lugemis-challenge uueks aastaks. Mõtlesin ka osa võtta, et natuke oma mugavuslugemisest välja tulla. Kaua ma ikka seda Harry Potterit loen, eksole. Samas tekitab see nimekiri minus natuke segadust, sest valikuid, mille alla üks loetud raamat võib kuuluda, on nii palju :D Näiteks lõpetasin just "Käo kukkumise", mis on ühtaegu naise kirjutatud, põnevik, teos autorilt, keda armastan, tegevus toimub mujal, mida mu sõber (õde) soovitas ja see on originaalis kirjutatud võõrkeeles. Teiseks ei meeldi mulle see, et ma pean lugema läbi "Mäeküla piimamehe", sest see on ainus kohustusliku kirjanduse raamat, mida ma ei lugenud. Teised lugesin kõik läbi ja ma ei mäleta, et ühegagi oleks probleeme olnud. "Tõde ja õigus" mulle ei meeldinud, sisuliselt, aga lugeda polnud viga. Memuaarid ei meeldi mulle ka. Ja viimaseks ei saa ma täpselt aru, mida mõeldakse fraasiga a book based entirely on its cover. 
Aga kõige selle kõrval on siin nimekirjas nii mõndagi põnevat, nii et alustagem väljakutsega!




6 comments:

  1. Ma eeldan et "based on its cover" eeldaks seda, et näed ilusat raamatut ja ei loe millest jutt käib. Ehket suht huupi võtad suvaka.
    Oeh, ma olen Potteri lõksus ja praktiliselt aasta aastasse loen seda sarja, sest ei suuda raamatukogukaarti uues linnas ära teha :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aaaa, see kõlab loogiliselt, tänks!

      Ja mul on raamatukogu täielik armastuse-vihkamise suhe :D Ma käin seal mingitel perioodidel väga tihti, kuni saabub see päev, mil ma unustan raamatu õigeks ajaks tagasi viia. Ja siis ma põen tükk aega, kuni lõpuks end kokku võtan ja raamatu ikka tagasi viin. Ja siis hoian tükk aega eemale. Kuni järgmise korrani :D

      Delete
  2. Kas ma saan asjast õigesti aru, et üks raamat võib korraga mitu punkti ära katta? Siis on ju eriti lihtne :)
    Head uut !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma arvan, et eesmärk võiks olla siiski 50 raamatut läbi lugeda. Muidu on tõesti väga lihtne :)

      Ma ise kõhklen selle vahel, kas määratleda uus raamat kõige keerulisema kategooria alla ("Käo" puhul siis meeldiva autori lugemata teose alla, sest naisautoreid ja põnevikke loen nagunii veel) või pannagi kõik raamatud nii paljudesse kategooriatesse, et aasta lõpus vaadata, mida ma siis kõige rohkem loen.

      Mõtlen veel.

      Ja head uut Sullegi!

      Delete
  3. Eks see lugemine ole ju ikka iseendale :D ehket kes leiab, et igale raamatule üks linnuke ja kes suudab kolme raamatuga kogu nimekirja katta.

    ReplyDelete
    Replies
    1. See oleks omaette väljakutse - katta võimalikult väheste teostega kogu nimekiri!

      Delete