Monday, May 5, 2014

Vargamäel

 - Tead, mingi klass läheb õppekäigupäeval Vargamäele?
 - Eeee, need oleme meie :D

Ma ei tea, miks tegi inimestele nii palju nalja see, et meie otsustasime ülekoolilisel õppekäigupäeval minna Tammsaare-radadele. MINU ARUST on Vargamäe väga lahe koht. Ma tõesti ei saa öelda, et ma naudiksin Tammsaare lugemist, aga tunnustan teda väga olulise kirjanikuna ning naudin kõike, mis on temaga seotud. Ja tänase tuulise ja vihmase (kohati lausa lumise) ilma taustal oli Vargamäe igatahes mõnusam kui kanuutamine. Ja kuuldemängu tegemine Türi ringihäälingu muuseumis oli kõike muud kui igav ettevõtmine, tegelikult oli see kohati suisa pööraselt lõbus. Veel meeldis mulle olla koos oma õpilastega, ma sain nendega kohta igasugu uut ja huvitavat infot. Loomulikult oleks olnud mõnusam, kui ilma oleks olnud soe ja päiksepaisteline, praegu läks paratamatult osa energiast värisemisest hoidumiseks, sest isegi mina oma elukogemusega ei osanud kahtlustada, et ilm niiii pööraselt külm on. Aga minu meelest võtsid ka lapsed sellest päevast palju olulist kaasa. Ja lahe oli kuulata, kuidas nad üksteise võidu seletasid, et "Tõde ja õigus" pole üldse mingi igav eesti romaan, vaid "kõige kurvem lugu üldse, kurvem kui Titanic" (Jussi tragöödia) ja "hull seebiooper Eesti moodi". 

Mina igatahes olin rahul, pelgalt viie euro eest sai nii silmaringi laiendada kui ka lõbusalt aega veeta. 

No comments:

Post a Comment