Wednesday, May 7, 2014

Reisiöö ja kiidulaul direktorile (mitte universumi omale)

Lõpuks ometi on käes õige öö. Kahe tunni pärast läheb buss, mis viib meid lennujaama. Ma ei kujuta ette, kuidas see kõik välja hakkab nägema, sest ma olen tegelikult kohutavalt väsinud, aga ei julge magama jääda, sest mõte sellest, et peaksin pooleteise tunni pärast üles tõusma, tundub liiga võigas. Nii üritan end üleval hoida, aga tuleb tunnistada, et Eurovisiooni I poolfinaali vaatamine ei aidanud sellele üldse kaasa, sest see oli nii igav.

Varem täna õhtul olin pidulikul õhtusöögil, mille korraldas meile direktor. Vahel, kui ma oma direktorit vaatan, siis tundub mulle, nagu ma näeksin üht mõnusat inimsööjat, kes vaatab heldinud pilgul end ümbritsevaid inimesi ja limpsab mõnudega keelt. Aga see on selline hästi tore inimsööja, kes on valinud välja oma lemmikinimesed, sellised tõelised maiuspalad, nii et ärasöömiseks väljavalitu olla on privileeg.

Täna oli meil siis õhtusöök koos kingitustega, mis anti üle personaalsete iseloomustustega. Ja see on üks asi, mille poolest meie direktor on tõeliselt eriline - ta ütleski igale meie kollektiivi liikmele midagi just talle mõeldut. Et ta leidis oma kiire tempo juures aega mõelda igaühe erilisusele, tema tugevustele ja väljapaistvusele, ja see, et ta üldse pidas oluliseks midagi sellist teha - imetlusväärne. On meid ju peaaegu viiskümmend inimest.

Inimeste motiveerimine on üks peen värk. Kindlasti ei ütle ma, et mind ei oleks võimalik motiveerida rahaga, näiteks jõulupreemia lepitas mind kõigega, mis muidu oli ehk tuska valmistanud. Aga sellised sõnad, mida täna öeldi, motiveerisid mind ausalt öeldes sama palju. Ja mõte sellest, et juunis tuleb meil jälle väljasõit vabas õhkkonnas, teeb mulle ka rõõmu.

Mõeldes, milliste vastuoludega meie kollektiiv on sündinud, on uskumatu tõdeda, kui hästi on suutnud meie direktor meist vormida ühtse meeskonna. Kuigi ma vahel torisen ja puha ning mõtlen, mis pagana lasteaeda ja ussipessa ma olen sattunud - ikka tulevad sellised sündmused, mis on nii mõnusad, et tunnen: mul on tore töökoht :)

1 comment:

  1. Mind ei ole viimased 6 aastat keegi muudmoodi motiveerda proovinud kui rahaga. Ja vastab tõele see majandusteadlaste väide, et raha on kõigest hügieenivahend ja motiveerib sind erakordselt lühikeseks ajaks.

    ReplyDelete