Tuesday, May 20, 2014

Kuidas tunda end väärtustatuna?

Tol mälestusväärsel päeval, kui me prl K-ga perenõustamisel käisime, rääkis ta mulle oma teisest nõustajast ja sellest, kuidas talle pärast igat seanssi antakse kaasa kodutöö. Kuna ma olen maailmast huvituv inimene, tahtsin loomulikult teada, millised need kodutööd on. Selle peale tõi prl K näiteks oma viimase, eriti kummalise ülesande: kirjuta üles kõik need korrad, kui tunned end väärtustatuna. Tal endal oli seda rääkides umbes selline nägu:

Ma ei saanud probleemist kohe aru, minu meelest väga armas ülesanne. Prl K arutles selle peale, et huvitav, kas keegi tõepoolest tunneb ennast päriselt ka igapäevaelus väärtustatuna. Mul oli samal ajal selline nägu peas:

Teema jäi mind painama, nii et paar päeva hiljem saunalaval istudes küsisin hr H-lt, kuidas temal sellega on. Tuleb tunnistada, et tema näoilme sarnanes pigem prl K omaga.

Pärast mõningast arutlemist leidsime ka põhjenduse - mina olen õpetaja, teised kaks ei ole. Nii et kõik, kes te tunnete, et teid teie tegemistes piisavalt ei väärtustata - kooli tööle, rahulolu tuleb kolinal.

Tegelikult on muidugi kurb teema.

No comments:

Post a Comment