Tuesday, August 7, 2012

Palju õnne, kallis Blogi!

Tänasega sai täis minu blogiaasta. Selle aasta jooksul:
  • postitasin 137 kirjatükki (seesinane on saja kolmekümne kaheksas)
  • vaadati mu blogi 5321 korral (seisuga 7. august kell 18.10)
  • oli külastajaid 12 erinevast riigist
  • oli erinevaid külastajaid (arvutimaailma mõttes erinevaid siis) 930
  • kirjutati mulle 75 kommentaari (neist päris paljud on minu enda omad, aga ma ei viitsi kokku lugeda, kui paljud just)
  • on tublimad kommenteerijad olnud
    • Getter (kindel esikoht koos au ja kuulsusega)
    • Sirkka
    • Evelin
  • olen vahetanud blogi välimust umbes 5o korda, mis näitab päris hästi, millises meeleseisundis ma olen olnud (kes aru ei saanud - stressis ja otsinud asendustegevust)

Üldiselt - erakordselt edukas aasta!

2 comments:

  1. :D

    Palju õnne. Haahaa.

    Ja ofkoors kavatsen ma ka selle aasta kinni panna. Kaotamine pole minu teema. See ajab närvi.

    ReplyDelete
  2. Ma loodan, et sinu lubadus ka sel aastal võit koju viia toob kaasa korraliku konkurentsi. Sest tõesti, kaotamine pole mingi teema.

    ReplyDelete