Wednesday, August 1, 2012

Mul on/mul ei ole

Mul on:
lambalokid
uued prillid
abielusõrmus
Muse´i kontserdi pilet
voodi ja madrats
kaks tuba, köök, vannituba ja aed
7,5 liitrit vaarika toormoosi
4 liitrit maasika toormoosi

Mul ei ole:
absoluutselt mitte mingisugust harjumust süüa moosi
lasteaiakohta lapsele
arvet, mille järgi maksta Kõu eest
üürilepingut

Ma ei saa aru, kas siin linnas toimuvadki asjad ainult ja ainult siis, kui lööd jalaga ukse lahti ja ütled endale teie? Üks asi, millest ma aru ei saa, on see, et ametiasutused ei suuda pidada oma sõna. Lihtsalt arusaamatu. Ja ajab tigedaks. Tigedaks. Tigedaks.

2 comments:

  1. Tahan ka Muse'i piletit!!! Ja ma 13. lähen tööle, too Ruts minu hoolde :)

    ReplyDelete
  2. Getter, sina ikka leiad lahendusi :D Isegi mulle :D

    P.S ma ei väldi sind pahatahtlikult, pigem heatahtlikult, sest ma olen praegu nii tropp inimene lihtsalt :D

    ReplyDelete