Sunday, August 7, 2011

Tallinn, enne poolt nelja

Nonii, uskumatu, aga tõsi - ma sõidan Inglismaale. Väga-väga veider :) Mõnikord lihtsalt juhtub nii, et ise üldse pingutamata kukub mingi võimalus sülle. Nagu nüüd, nii palju kokkusattumusi läks vaja, et lõpuks oleksin mina siin lennuväljal ja ootaksin teadet "Algab minek lennule Tallinn-London".
Naljakas on see, et viimati lendasin ma aastal 2004. Kui keegi tahab, arvutagu välja, kui pikk aeg sellest möödas on, mina ei taha, tiba masendav on. Aga vähemalt olid viimased reisid superägedad (Berliin ja Rooma)!
Tegelikult ei olegi mul mitte midagi öelda, reis pole ju veel alanud . Lihtsalt tahtsin prooviposti ära teha. Eks paistab, kas annab ka jooksvalt reportaaz(katusega)e anda või mitte.
Musi-kalli!
Pilte ka:
Tallinna lennujaama ootepaviljon:)


Sõbrapilt empsiga:


Pilt sarjas "Mitte keegi minust pilti ei tee, teen siis ise"

No comments:

Post a Comment