Saturday, December 31, 2016

Viimaseks postituseks aastal 2016

1. Mida sa tegid aastal 2016, mida sa polnud varem teinud?
Sellest sai juba kirjutatud ka, aga ravimassaaž ja Positivusel ujumine võiksid siinkohal saada ära märgitud.
2. Kas sa pidasid kinni oma uusaastalubadustest? Kas annad uusi lubadusi?
Mul oli kolm lubadust - lugeda vähem Dontsovat, panna kokku pusled ja kirjutada rohkem. Kaks lubadust sai täidetud :)
Uusi lubadusi pole. Vist.
3. Kas keegi su lähedastest sünnitas?
Kahjuks mitte.
4. Kas keegi su lähedastest suri?
Seekord siis õnneks mitte. Taat ja memm on küll väikseks jäänud...
5. Mida sa sooviksid omada aastal 2017, mis puudus aastal 2016?
Järgmise viisaastaku plaan. Niisama kulgeda on ka tore, aga mulle hakkab tunduma, et see toob kaasa teatava mandumise.
6. Mis riike külastasid?
Läti ja Norra. Oleks võinud rohkem olla, aga pole ka väga viga.
7. Mis kuupäev aastast 2016 jääb igaveseks su mällu? Miks?
Ma ei tea... Nii märgilisi sündmusi sel aastal polnud, et päris meelde jääks.
8. Mis oli su suurim läbikukkumine?Ma ei ütleks, et ma milleski oleks läbi kukkunud. Võibolla on suurim läbikukkumine see, et metsikuid õnnestumisi polnud? (kordan eelmise aasta sõnu. Loe ka vastust küsimusele 5)
9. Kas sa olid haige või said mõne vigastuse?
Jaaa. Mul oli pitsunud närv ja mittetöötav vasak käsi. 
10. Möödunud aasta parim ost.
Parka, saapad, voodi. Vanaks olen jäänud :D
11. Kelle käitumine teenib sult aplausi?
Luisa Lotta ja peika jalgrattamatk. (Minu jaoks täiesti arusaamatu, kuidas inimesed vabatahtlikult jalgrattamatkale lähevda). Prl Vaprakese toimetamised. 
12. Kuhu läks enamik su raha?
Eks ta toidule kulus. Mõnevõrra ka siseturismile. Riietele (ma pole aastaid nii palju uusi riideid ostnud). Uuele kodule.
13. Kelle käitumine ajab südame pahaks?
Eeee, Trump? Õnneks mu elus päriselt pole selliseid inimesi. 
14. Mis sind möödunud aastal tõeliselt elevusse ajas?
Reis Norra. Perepuhkuste planeerimine. Saapad :D
15. Mis lugu jääb alatiseks aastat 2016 meenutama?
Raske valik. Vist ikka Bon Iveri "Holecene". 
16. Võrreldes eelmise aastaga, oled sa:
I õnnelikum või kurvem? Sama seis
II kõhnem või paksem? Vist sama.
III vaesem või rikkam? Rikkam. Ma just avastasin, et mu palk on viimase viie aasta jooksul täpselt kaks korda kasvanud :D Sama amet iseenesest kogu aeg. 
17. Mida sa soovid, et oleksid vähem teinud?
Loomulikult vähem internetis olnud. (Kordan eelmise aasta mõtet)

18. Mida sa soovid, et oleksid rohkem teinud?
Helistanud inimestele ja küsinud, kuidas neil läheb. Hmmm, sellest võiks saada uusaastalubadus. Issand, ma arvan, et inimesed saavad rabanduses, kui ma neile niisama helistama hakkan :D
19. Kas sa armusid aastal 2016?
No niiviisi ülepeakaela ja piire lõhkuvalt mitte.
20. Kui palju üheöösuhteid?
Isegi kui oleks mõni olnud, ei tunnistaks ma seda oma avalikus blogis :D
21. Mis oli su lemmiksari või telesaade?
"Miranda". "My Kitchen Rules". 
22. Parim raamat, mida lugesid?
Kui nüüd tõesti ainult üks välja valida, siis "Algarvude üksildus"
23. Kas sa vihkad kedagi täna, keda sa eelmisel aastal samal ajal ei vihanud?
Ei vihka kedagi, aga olen avastanud, et üks kolleeg käib mulle hullult närvidele. Kui päris aus olla, siis lausa kolm kolleegi. 
24. Mis oli su suurim muusikaline avastus?
Te teate ju, et Cigarette After Sex ja Bon Iver. Ma ei tea, mitu korda ma seda sel aastal kirjutanud juba olen :D
25. Mis oli selle aasta parim film?
Ma arvan, et kõik kolm täiskasvanute filmi, mida ma vaatamas käisin (Dr Strange, Bridget Jones ja Brooklyn),meeldisid mulle :D Multikatest SSH ja Zootroopilis. Viimati Tallinnas vaadatud Laula oli ka päris armas. 
26. Mida sa tahtsid ja said?
Tahtsin muusikaviktoriinil Vennaskonda kuulda ja seda ma sain :D
27. Mida sa tegid oma sünnipäeval, kui vanaks said?
Sain 32 ja olin koos perega. Taas oli tore. Traditsioonilise viktoriini asemel oli muusikaviktoriin loomulikult :D
28. Mis on see üks asi, mis oleks teinud aasta nii palju paremaks?
Selgem olukord elukohaga. Eh, kui meil oleks oma kodu, siis ei oleks meil üldse sel aastal midagi põnevat sündinud :D Seega vist hea, et selgust polnud. 
29. Kuidas sa kirjeldaksid oma selle aasta moestiili?
Rohkem kleite. Soojem. Jepp, need saavad koos eksisteerida. 
30. Mis sind mõistuse juures hoidis?
Teadmine, et kõik laabub. Alati laabub. 
31. Milline kuulsus sel aastal kõige rohkem sulle meeldis?
Ei meenu kedagi. Kindlasti oli toredaid kuulsusi, ma lihtsalt ei mäleta praegu.
32. Milline poliitiline küsimus sinus enim tundeid tekitas?
Uued juhid ja kitsed. 
33. Kes oli parim uus tutvus?
Veel ühe kolleegiga (lisaks eelmise aasta kahele) olen tuttavamaks saanud. 
34. Ütle meile üks elu õppetund, mida sulle 2016 õpetas.
Eelmisel aastal võtsin õppetunniks "Lase vabaks!". Lubasin, et õpin 2016 edasi. Õppisin :D Nüüd ütlen, et uuel aastal võiks juba uuesti kinni haarata :)
Imeilusat uue aasta saabumist meile kõigile :)

No comments:

Post a Comment