Friday, December 30, 2016

Aastalõpu väljakutse lõpetuseks

Ma ei saa öelda, et väljakutse sajaprotsendiliselt õnnestus, aga päris hea oli ikka. Kokku 17 temaatilist postitust, lisaks 2 niisama postitust detsembris (pluss praegune ja võibolla homne?), mis tähendab, et aasta viimasel kuul kirjutasin rohkem kui kaks korda tihedamini kui teistel "tiheda kirjutamisega kuudel". Oktoobris ilmutasin näiteks ainult kaks teksti :D

Mõned teemad jäid kajastamata. Näiteks suurim üllatus (milleks arvatavasti oleks hr H õe abiellumine), parim film (ei hakka seda piinlikku punnitamist siia tegema), suurim pettumus (ma ei teagi, mis see oli. Praegu ei meenu midagi väga suurt), suurim õppetund (ma ei tea, kas see just õppetund on, võibolla pigem muutus, aga sel aastal olen ma õppinud, et tegelikult ei juhtu midagi hullu, kui ei ole kogu aeg inimestega poliitiliselt korrektne. Ma kuidagi nagu ei viitsi enam) ja suhted inimesed (mis on arenenud, sest ma suhtlen inimestega väljaspool perekonda ja väljaspool tööaega. See pole väga omane mulle olnud mingi viimased kümme aastat).

Sedasi ta siis läkski.

No comments:

Post a Comment