Monday, July 11, 2016

Ei läindki palju aega

Üks Ahhaa-külastus (uus näitus kahjuks ei ole nii äge, kui oli eelmine, spioonide oma. Natuke vähe oli selgitusi, mis ikkagi toimub ja miks toimub. Samas püsinäituse uuendused olid küll ägedad!)...,

... üks kinokülastus (mitte minu valikul vaatasime "Angry Birdsi", mis ei olnudki nii hull, kui ma kartsin :D)...,

... kaks paari proteese ja juuksesalk, lisaks lugematul arvul riideid, nõusid, kangaid ja muud sodi...,

... kümme tundi tapeetimist (mille jooksul said uue kuue kaks tuba. Ei, ma ei kavatse minna Soome ehitajaks, ma sureks lihtsalt nälga, sest ma ei oska teha siseviimistlust)...,

... üks terve Peipsi ääre läbisõit (kahe ööbimisega, üks Värskas, teine Rannamõisas, vahepeal siis Vene Föderatsiooni läbimine, Piusa koopad, Emajõe ületamine käsipraamiga, Alatskivi loss, Voronja suvegalerii, grillimised ja piknikud)...,

... üks hilisõhtune ja üks tugeva vihmaga ujumine...,

... üks jalgpalli EM (meie liigas oli kümme võistkonda, kelle hulgas saavutasin auväärt üheksanda koha. Siinkohale tervitused Urmasele, kes sai minust veel vähem punkte. Ja Tanelile ka, kes lõpuks mind kahe punktiga võitis, aga kes truult koos minuga tabeli lõpuosas figureeris. Lisaks vabandused kõigile tublidele mängumeestele, kes minu valiku tõttu platsil rumalusi tegid. Eriti kahju on mul tollest poolakast, kes ainsana penalti mööda lõi :D Tegelikult oli lahe ettevõtmine. Kuigi ma olen sügavalt pettunud selles, et Portugal võitis.)...,

... üks kaotsiläinud jalgratas (milline inimene varastab lapse jalgratta, kui kõrval on minu mootoriga jalgratas?!?!)...

... üks uus televiisoripult ja ruuter kiiremaks internetiks...

... ja olemegi niikaugel, et täna öösel ööbime esimest korda oma uues kodus. Kõik kohad on kaste täis, elutuba vajab tugevat mööbeldamist, kardinaid pole ja aed näeb välja nagu prügimägi (kuigi mitte eriti palju halvem võrreldes sellaga, mis oli siis, kui me alles majandama hakkasime, aga sellele vaatamata meie uus kodu :)

3 comments:

  1. Juhhuuuuuuu!!! Kodu!!! Mu vanaema tegelt juba osutas teie maja poole ja muidugi tean ma ka lisaks, kuidas teil toad jagunevad ja muud, mis sa talle rääkisid :D ja rõõmustasin, kui lähedale te kolisite! Maja ise paistab... huvitav :D

    Portugali võit ei olnud ka meie seltskonnas väga oodatud, aga asjaolu pehmendas fakt, et värav ei tulnud Ronaldo jalast :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Usutavasti on ka Kristi tähele pannud, et mingi auto pargib neil kogu aeg maja ees :D Kuigi seal pargib praegu neid rohkem.

      Ja Portugali osas ütles mu isa just sedasama :D

      Delete
  2. Mulle tundus, et Portugali meeskondlik mängupilt isegi paranes pärast Ronaldo väljalangemist. ei tea, kas võtsid ennast selle peale rohkem kokku või vastupidi, liiga suured staarid mõjuvad õhkkonna mõttes halvasti. Igatahes mõtlesin sellest võidust, et noh, esiteks oli see selgelt meeskondlik võit, seega etem variant kui üksiku staari lahendus. Teiseks mõtlesin, et Ronaldo juba ründaja kohta suht vana, las saab selle võidu kätte, järgmist võimalust tal võib-olla enam ei tulegi, aga Payet, Griezmann ja Pogba on veel noored ja ka Sissoko ei ole teab kui vana, neil on veel aega oma võit välja võtta. Tõsi, Giroud ja Gignac on peagu sama vanad kui Ronaldo, aga nad vist ei sõltu sellest emotsionaalselt nii palju. Ja MM on kõigest kahe aasta pärast.

    ReplyDelete