Sunday, January 31, 2016

Vetsupuhastusvedelik

Kunagi ammu-ammu tuli meie väiksesse kodulinna tsirkus koos liliputtidega. Prl Lumivalgeke, kes oli tollal väga väike, oli rõõmsalt elevil. Eriti pakkus talle huvi lillepottide osa - et kuidas need lillepotid ikkagi trikke tegema saadakse, kodused potid olid ju üsna staatilised :D

Eile tegi Ruudi mulle samalaadse nalja.

Vaatasime "Kuldvillakut" ja tüüp arutleb, et tegelikult tasub igatahes sinna saatesse minna, isegi kui jääd kolmandaks, sest ka siis saab kingitusi. Esiteks kohviube ja teiseks saavad kõik endale "vetsupuhastusvedeliku".

Mul läks päris mitu sekundit, enne kui ma aru sain, mis asi see vetsupuhastusvedelik olema peaks :D

Pärast Ruudi seletas mulle, kuidas ta tõemeeli kujutas ette, kuidas seda tualettvett kanalisatsiooni valatakse ja siis on vetsus mõnus lõhn kogu aeg.

Tegelikult on kahju, et aastatega selliseid toredaid üllatusi vähemaks jääb, kõike tead, kõike oled näinud...


5 comments:

  1. Muide, kuidas sa siis sõna "tualettvesi" sisu selgitasid? Minu jaoks on see... nähtus või toode või mistanüüdongi... alati arusaamatuks jäänud.

    ReplyDelete
    Replies
    1. tead, me nagu väga sügavuti selle teemaga ei läinud, ma seletasin lihtsalt, et seda pannakse inimese peale ja inimene lõhnab, mitte vetsupott.

      Delete
  2. hahahaaaaa ... mul läks ka hea hulk sekundeid praegu mõistatamise peale :)
    võin kinnitada, et täiesti tegija vedelik oli... nüüdseks muidugi ammu otsas juba :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kas ma sain su kommentaarist õigesti aru, et sa oled "Kuldvillakus" osalenud? Tundub äge!

      Delete
    2. olen küll (tegelikult mitu korda).
      mälumäng on alati äge :)

      Delete