Saturday, January 2, 2016

Kelgutamas

Uus aasta on päris toredasti alanud. Üle mitme-mitme aasta käisime uut aastat vastuvõtmas külas. Mitte et mingit suuremat sorti pidu ja tralli oleks toimunud, aga söögid-joogid-jutud-saluudid olid ikka. Ruudi hakkas pärast 20 minutit kestnud ilutulestikku südamest nutma, et ta enam ei suuda ja palun, kas me läheksime koju, aga muidu oli meeldiv. "Tujurikkujat" vaatasime ka. Ja naersime nii raadiosketši kui ka laulu üle. Mõnikord paneb mind ikka veel hämmastuma inimeste võime suvaliste asjade peale end käima tõmmata. Näiteks küsimus, mis teeb raadionalja naljakaks. Minu meelest oli see lihtsalt absurdne käitumine ja see korduv undamine... lihtsalt ajas naerma. Ei midagi diibimat.

Täna käisime kelgutamas. Kolm tundi. Päris külm oli :D Poisid muidugi möllasid südamest, mina tegin õemehe soovitusel väikse jalgsimatka, see tegi varbad ja sõrmad heaks soojaks küll. Naljakas oli see, et mäe peal on ju kunstlumi, sealt eemale minnes tuli kena kevad vastu, ainult järv oli jää all. Selline kummaline looduslik olukord. Muidu kelgutada oli päris tore, ainult mu sabakont sai mitu obadust, mis kardetavasti ka homme tunda annab.

Ja katuse soojustamine on tõesti efekti andnud. Täna hommikul oli meil vaatamata 15 külmakraadile toas 20 kraadi sooja, mida on peaaegu kaks korda rohkem kui varasematel aastatel. Täiesti harjumatu olukord meie jaoks :D Isegi minul hakkas öösel natuke palav.






2 comments:

  1. Ma plaanin Tujurikkuja naljad ühekaupa uuesti läbi vaadata. Raadionali ja laul olid sellised, mis mind ka kohe naerma ajasid. Ja natuke ka gripiahju sketš. Algul tundus, et ei olnudki midagi NII hullult naljakat sel aastal. Nagu mõnel varasemal aastal on olnud. Aga kui nüüd tagasi mõtlema hakata, olid kõik täitsa vaimukad. Kirjutan vist peatselt ise sel teemal pikemalt.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Väga lahe, kristallkuul, et sa kommida said :D

      Mul on igal aastal olnud pärast esimest vaatamist tunne, et noh, ootasime ja ootasime ja nüüd on möödas ja midagi niiiii erilist ei olnudki. Ja siis vaatan veel ja järjest parem tundub. A sel aastal mulle vist isegi meeldis kohe päris suurel hulgal...Sest lisaks raadiole ja laulule ja gripibussile (mis läks natuke pikaks mu meelest) oli 1944 ka hullult naljakas :D

      Eile vaatasime seda Tujurikkuja rahva valikut (esimese kolme hooaja rahva lemmikud) ja tekkis tahtmine nüüd, pärast kõiki aastaid oma lemmikud välja valida. Ma ei tea ainult, kas ma suudan, vaimukaid klippe on lihtsalt nii palju olnud :D

      Delete