Wednesday, November 25, 2015

Anomaalia ajakirjandusega

Ma unistasin juba ammu sellest, et nädalavahetusel (s.t laupäeval siis) tuleks meie postkasti rohkem lehti kui see õnnetu kohalik uudistekandja. Mitte et sellelgi midagi viga oleks, aga vähe on.

Samas ei olnud tegemist sellise unistusega, mille nimel ise midagi teha :D Või vähemalt päris tükk aega käisin ringi ja rääkisin kõigile, kuidas ma kavatsen endale Päevalehe LP koju tellida.

Rääkisin, mis ma rääkisin, lõpuks otsustasin: teen ära. Ja siis selgus, et ega ikka ei tee küll :D Mingitel segastel põhjustel ei võimaldanud minu arvuti sisestada veebilehele meie aadressi. Proovisin nii ja proovisin naa, ikka ei saanud. Nii kange valu ajalehega siiski polnud, et oleks telefoni võtnud ja helistanud. Helistamine nimelt on hirmus.

Nõnda käisin ma jälle mõnda aega ringi ja rääkisin kõigile, kuidas ma tahtsin endale Päevalehe LP-d tellida, aga ei saanud.

Kuni lõpuks oli mul tööl selline hetk, et polnud midagi teha, ja tellisin tööarvutit oodates endale koju ikka sellesamuse Päevalehe.

Hakkasime rõõmsalt lehte ootama ja suur oli üllatus, kui selgus, et tänapäeval käib asi väga kiiresti ja leht oli juba nädala pärast postkastis. Lugesime mõnuga tervelt kaks päeva. Ikkagi paks leht.

Esmaspäeva hommikul tabas meid taas suur üllatus - postkastis oli Päevaleht (mitte LP). Sügasin kukalt ja mõtlesin, et ju ma siis võtsin täispaketti. Lugesime päev otsa lehte ja olime rõõmsad.

Teisipäeva hommikul hakkasin heatujuliselt pärast kohaliku lehega tutvumist otsima Päevalehte, aga mida pole, seda pole :( Ju siis sattus esmaspäevane leht meie postkasti ikkagi juhuslikult...

... või siis mitte, sest täna hommikul oli Päevaleht jälle meie postkastis :D

Äkki ta hakkabki meil ülepäeviti käima?

No comments:

Post a Comment