Thursday, July 23, 2015

Sünnipäevapidu

Eile õhtul saime minu sünnipäevapeo ka ära peetud. Ma ei mäleta, et ma varem oleksin oma perega mitte õigel päeval koos istunud, aga sel korral olid meie hulgas kultuurihuvilised, kes olid just sünnipäeva päeval teatris, nii et kokku saime tulla päevakene hiljem.

Aga sellest ei olnud midagi, pidu oli ikka väga armas. Kingitused olid ka õudselt toredad. Ma kõiki ei hakka üles lugema ega ka pildistama, aga näiteks sain sellised asjad:

Prl Lumivalgeke meisterdas mulle oma 300 raamatumärki. Neid on kahte sorti. Kui ma nüüd raamatuid välja laenan ja keegi neid tagasi ei too, siis nad vähemalt teavad, et need on minu omad :)

Prl Vaprake aga pani mulle purki 148 põhjust õnnelik olla. Tänahommikune põhjus on samuti pildil :)

Tavaliselt olen oma sünnipäeval teinud viktoriini enda kohta, küsides oma põhikooliaegseid pinginaabreid, ülikooliaegset keskmist hinnet ja reieümbermõõtu. Aga kuna ma olen neid viktoriine juba päris mitu aastat teinud, ei tulnud mul enam viisakal hulgal küsimusi pähe. Sestap oli sel korral kaks teistsugust ülesannet. Üks oli selline, kus jaguneti tiimideks ja mõlemad said portsu fotosid, mis on minu jaoks tähtsatel hetkedel või tähtsates kohtades tehtud. Tiimide ülesandeks jäi pilt dateerida, mõista, miks on see tähtis, ja meenutada mõnd lugu, mis neil selle kõigega meelde tuleb. Meeskonnad said ülesandega väga hästi hakkama :)

Teine ülesanne oli jooksev ja seisnes selles, et paberile tuli kirjutada, mis on kirjutaja arvates minu kõige suurem soov, mille täitumist kirjutaja väga mulle sooviks. Ja teiseks tuli kirja panna see, mida me võiksime järgmisel aastal koos ette võtta.

Kõige rohkem sooviti, et me saaksime jälle oma kodu. Väga loodan, et peagi see ka nii läheb. Ja kõige rohkem tehti mulle ettepanekuid minna koos resima. Ka seda loodan ma teha.

Lõpetuseks aga natuke teistsugused soovid :)

No comments:

Post a Comment