Wednesday, March 18, 2015

Nähtud ja mitte nähtud

Nähtud - esimene liblikas sel aastal. Kirju oli! Ma olen viimastel aastatel oma mäletamist mööda ikka kollaseid esimesena näinud. Huvitav, kas seekord tuleb siis suvi teisiti?

Mitte nähtud - virmalised. Ja sellest on mul paganama kahju. Ma niiii väga oleksin tahtnud neid näha :(

Otsustatud - Ruudi koolivalik. Mitte et me pruugiks sinna saada, sest sissekirjutus on meil vale, aga vähemalt praegu oleme selle punktiga rahu sõlminud. Täna on meil kohtumisõhtu esimese klassi juhatajatega ka. Olen juba rõõmsalt ootel.

Lisaks avaldati täna uudis, et meie väikelinnas on plaan avada veel üks kool, Steineri pedagoogikal põhinev väike erakool. Mõte on iseenesest intrigeeriv, aga küsimärke on natuke liiga palju. Näiteks see, kuidas meie linna tegelikult veel üks kool ära mahub, sest kolm põhikooli pluss Waldorf on juba olemas. Kas paljuks ei lähe?

Koolist veel rääkides - meil on sel nädalal koolis varjud, gümnasistide varjud. Minu meelest on see hullusti tore mõte (ja mitte ainult selle pärast, et see oli minu klassi poiss, kes idee välja käis ja ma teda kohe toetama asusin). Väga tahaks tegelikult teada, mis mulje siis üheksandikele gümnaasiumist jääb, kas on teistmoodi ka? Tunduvad igatahes toredad noored inimesed olevat :)

Üldse on täna selline tore päev olnud. Kahtlustan, et eilne varane magamaminek aitab sellele kaasa. Kuigi virmalised jäid seetõttu nägemata.

6 comments:

  1. Minul jäid ka nägemata. Kas kuskil kirjutas ka üldse, et täna tulevad virmalised, passige peale? Või ei ole selliseid asju võimalik ette prognoosida?

    Ja reedel jääb pilvise ilma tõttu ka päikesevarjutus nägemata, mida ma tegelikult juba oodanud olen. Tõeline pettumus. Loodan, et teie kandis parem ilm :)

    ReplyDelete
  2. Täna pidid ka, jah, korralikud virmalised tulema. Ja saab küll ette ennustada.

    ReplyDelete
  3. a kas täna ka? ma olen juba 2 korda maha maganud.

    ReplyDelete
  4. Mina olen kõik maha maganud. Ok, päikesevarjutusest tean, aga tundub, et selle magab päike ise maha...

    ReplyDelete
  5. Teise öö virmalised olid lahjemad, neid nägi palja silmaga ainult maal, valgusreostusest kaugemal.

    ReplyDelete
  6. Varjutust käisin ma vaatamas, aga päikest ei olnud nagunii :D Aga see-eest nägi Ruudi päikesevarjutust! Tore seega :)

    ReplyDelete