Friday, March 27, 2015

Haige

Kõiki asjaolusid arvestades oli see, et ma kolmapäeva pärastlõunal ennast perearsti juurde vedasin ja haiguslehte palusin, äärmiselt loogiline olukord. No ei ole mõne inimese organism mõeldud tööd tegema :D Juba teisipäeval oli raske, kolmapäeva elasin kuidagi üle (kvaliteeti ausalt öeldes küll polnud) ja nii ma koju põdema jäingi. Meeldiv üllatus oli see, et neljapäeval pärast kosutavat und üles tõustes olid kõik haigussümptomid kadunud, nii et ma sain toredalt aega veeta. Nagu ka täna. See viis mind mõttele, et esimest korda saan ma aru, miks makstakse haiguslehel olles vähem palka kui tööl käies :D Eriti kui ma mõtlen sellele, et ma lihtsalt läksin perearsti juurde, ütlesin, et ma olen haige ja pereõde alustas haiguslehte. Pelgalt minu sõnade peale. Mul oleks ju võinud vabalt olla hoopis plaan neljaks päevaks minipuhkusele minna. Mitte et ma kuidagi oma perearsti milleski süüdistaksin, aga sellised kergelt hereetilised mõtted tulevad pähe küll, Et kui enam ei viitsi, siis... Samas see, et ma nende kahe päeva eest riigilt raha ei saa, natuke jahutab mu indu. Ametiühing küll natuke toetab, aga see on siiski pisku, sest õnneks või kahjuks on mu palk siiski suurem kui miinimum, mille alusel AÜ oma arvutusi teeb.


No comments:

Post a Comment