Monday, April 29, 2013

Esimest korda üle kolme aasta lähen tänasele päevale vastu vaid mõtetega: "Oooo, ma pean nii pikalt paigal istuma..." Mitte ühtki muret selles osas, kas ülesanded on keerulised, kas tupsud suudavad end kokku võtta (v.a siis väike mõttepoeg sellest, kas prl Kastekann ja hr Peatoimetaja on oma ülesannete kõrgusel).

Ma olen vaba, vaba, vaba

Kaasa võtan 2*42 tööd tagasisidestamiseks, "Harry Potteri" (sellega seoses, kujutate ette, keegi on meie korterisse sisse murdnud ja varastanud ära minu HP 4. osa -.- Ma pidin LAENAMA endale raamatu, sest aeg on selline, et eskapism on taas päevakorral) ja arvuti. Peaks hakkama saama.

Eheee, kindlasti saan sellise välisvaatleja, kes ütleb, et meie töö on lapsi jälgida (sest on ju reaalne oht, et laps kirjutab kirjandi kuskilt maha) ja ma pean kuus tundi tuimalt istuma.

Ja jälle ma mõtlen, et oleks võinud ise proovida uut formaati. Hr H küll pakkus, et ma võiksin teha töö ja seda ise parandada, olen ma hindaja või mitte. Aga jääb vist ära.

Igatahes on täna ilus ja pidulik päev.


No comments:

Post a Comment