Saturday, October 6, 2012

Nüüd ma siis olengi staarblogija valmis :D Vähemalt vaadates statistikat. Hr Peatoimetaja juba pakkus, et võiks minust lehte portreeloo teha. Et kui ma nii populaarne olen :D

Aga jah, igaks juhuks tuletan siis ka kõigile uutele lugejatele meelde, et tegmist on minu isikliku blogiga, kus ma tõesti sutheliselt tsensuurita lobisen asjadest. Tsenseerin ainult seda osa, mis väga isiklikult puudutab minu lähedasi. Kõik muu, ka see osa, mis on seotud näiteks ka minu tööga, läheb üles nõnda, nagu ma parajasti tunnen. Kui tuju on kehv, siis ongi lambad. Kui tuju ei ole kehv, siis on armsad lambad. Et palun mitte midagi isiklikult võtta ja eelkõige mitte minu tekstidele juurde lugeda seda, mida neis ei ole. Kuna ma ei ole mõtlen-räägin inimene, vaid pigem kirjutan-mõtlen inimene, siis kohati tuleb siia ju ka arvamusi, mis etiketi järgi ehk poleks minu ametis ette nähtud. Kui miskit silma riivab, on mõistlik kohe märku anda, sest emotsiooni pealt kirjutades ei analüüsi kõiki tõlgendusvõimalusi. Ja üldiselt ma arvan, et olen ikka täitsa viisakas.

2 comments:

  1. Härra ajakirjandusjumal võib siis juba minust ka loo kirjutada, mul on pooleteise nädalaga 1200 klikki.

    ReplyDelete
  2. No nii üürike mu õnn staarblogija tiitliga siis oligi :D

    ReplyDelete