Friday, September 21, 2012

Universumi Direktorile

Kallis UD, kui Sa oled tõeline Universumi Direktor, siis palun tee nii, et edaspidi oleks sel ajal, kui ma tahan minna trenni, ikkagi pump, mitte salsa. Ma saan aru, et paljude naiste jaoks on see isegi ehk tore üllatus, aga minu jaoks on see sama suur pettumus kui "Näljamängude" teine osa (lugesin muuseas ka kolmanda läbi, aga ei viitsi praegu kirjutada), ma tõesti ei taha olla tantsutrennis, sest ma ei tunne seal ennast hästi, ei emotsionaalselt, ei füüsiliselt. Ja ma teen trenni, sest mulle meeldib, mitte sellepärast, et peab. Ja sellepärast, armas UD, ära rohkem selliseid pahasid üllatusi mulle korralda.

2 comments:

  1. Kuule, ma tulen siis raamatule järgi :D

    ReplyDelete
  2. Haa, sa käisid selles erakorralises tunnis! Mu hea tuttav hambaarst rääkis sama loo, kuidas ta läks oma liibuvas pumbitrikoos trenni ja selgus, et seal toimub hoopis tantsutrenn seeliku ja kingadega. ;)

    ReplyDelete