Thursday, February 9, 2012

Kui palju guugeldad sina?

Teemapüstitus siis ajendatud tegelikult väga kurvast loost. Asi selles, et Ruudil teeb üks hammas haiget, lööb valusähvakaid mingitel hetkedel. Nii et pole midagi teha, tuleb seada sammud hambaarsti juurde.

Probleem seisneb aga selles - keda valida. See on järjekordne hetk, kui ma tunnen, milline vastutus on lapsevanemal. Minu otsusest olenenb ju see, kuidas hakkab Ruudi edaspidi hambaarstidesse suhtuma: kui esimene kord on õudne, siis ta ju hakkabki neid kolle kartma (nagu ma ise...)

Nõnda olengi ma veetnud nüüd juba kaks pärastlõuanat guugeldades, et leida see kõikse õigem arstitädi. Ja selle kõrvalt olen hakanud mõtlema, kui uskumatult suur võim on internetil. Kui palju infot leiab netist inimeste kohta. Ja kui lihtne on lasta käest kõik oma võimalused, sest oled korra eksinud.

Mul on terve nimekiri arstidest, kelle taha on suurelt kirjutatatud EI. Ja sinna listi sattumiseks piisab ainult ühest negatiivsest kommentaarist stiilis "ei olnud sõbralik". OK, ma saan aru, et ühe potentsiaalse patsiendi kaotus ei tähenda veel maailma lõppu. Aga ma ei usu, et ma olen ainus. Tegelikult arvan ma, et mis puudutab last, olen ma veel suhteliselt paranoiavaba võrreldes suure hulga empsidega.

See viiski mind mõttele, kui raske on ikka elada tänapäevases maailmas. See et tulevane tööandja, üürileandja, kasutatud vankri müüja sind guugeldab, on normaalne. Ja kui ongi siis kunagi (võib-olla kauges minevikus) olnud midagi mäda, siis...polegi midagi teha. Sa oled maha kantud.

Ma ise guugeldan tegelikult ka päris palju. Harjumus juba. Mis kogemused on mingi ööbimiskoha, söögikoha, raamatu või mis iganes asjaga. See on normaalne tegevus enne raha välja panemist. Aga õõvastav on mõelda, et sama asja tehakse ju minuga. Kuigi jah, minu kohta pole suurt midagi (liht)otsingust välja lugeda :)

Seega siis jah, kui palju guugeldad sina ja kui palju sa guuglist saadud infost hoolid?

1 comment:

  1. Appi, ma olen juba spioon :D Mäletan, kuidas koolis klassiõed üllatusid kui palju ma aega guugelades veedan ja mida ma tean :D
    Ja nüüd, Elleris, on see guugeldamine sama pildi minust paljudele jätnud.
    Aga headest hambaarstidest võin sulle soovitada dr. Pärnsalu, kes töötab raekoja platsil asuvas stomatoloogiakliinikus. Parim hambaarsti üldse !

    ReplyDelete