Sunday, December 27, 2015

Aasta 2015

Ma läksin tagasi klassika juurde ja võtsin alustuseks oma aasta kokku meemiga, mille Indigoaalane näppas Dakilt.

Kolm kõige paremat hetke 2015
Aasta hetkede valimine on nagu aasta parima laulu valimine - mitte ei tule meelde, mis jaanuris-veebruaris parim oli :D Kuigi kindlasti oli ka siis konkurentsivõimelisi hetki. Aga praegu meenuvad mulle need lood:
1. Kui me Helsinkisse läksime. Lihtsalt see varahommikune ärevusega tõusmine, vaikne ja päikseküllane hommik, see, kuidas Ruudi elevusest isegi ei rääkinud. See oli hästi tore.
2. Kui ma maal männimetsas jooksmas käisin. Metsas on nii mõnus joosta, lisaks on just sellel metsal nii võimas rahustav ja tervendav mõju. 
3. Kui ma nägin rongi oma tänavaotsas end ootamas. Tunne, et me kuulume kokku nende inimestega ja nemad teavad, mis mulle nalja teeb ja nemad ise on õnnelikud.  
4. Kui Ruudi pidas kõnet oma lasteaia lõpetamisel :D See oli lihtsalt nii äge hetk :D

Kolm kõige sitemat hetke 2015
1. Ma kahtlustan, et need kõik on üht- või teistpidi Ruudiga seotud. See, et ei juhtunud imet ja Ruudi ei hüpanud pea ees koolirõõmudesse, vaid pigem pigem hüppas pea ees koolimuredesse. See et ma näen, kuidas tal puudub igasugune rõõm koolis õppimise osas, ainult teadmine, et peab. Natukene on see poole aasta jooksul paremaks läinud, aga kohati tundub mulle tõesti, et intellektuaalse arengu mõttes pole kool kuigi hästi mõjunud.

Kolm lubadust iseendale uueks aastaks 2016
1. Loen vähem Darja Dontsova romaane :D
2. Panen kokku oma pusled.
3. Kirjutan rohkem.

Kolm tegu, mida enam iialgi ei tee
1. Ei viili jooksmisest kõrvale tuule pärast. 
2. Ei eelda, et Ruudi peab olema minusugune.
3. Viimast ei oskagi välja mõelda.

Kolm tiitlit, mida tahaksid jagada aastal 2015
Aasta Sotsiaaltöötaja - hr H. On täielik raiskamine, et ta tegelikult ei tööta sotsiaalsfääris :D

Aasta Kõige Sportlikuma Eluviisiga Tuttav - Getter 

Aasta Hingesugulane - mu kolleeg, kelle poeg käib Ruudiga ühes klassis ja kellega koos me saame istuda ja rõõmustada, et me kumbki pole ainsad emad maailmas, kelle pojad pidevalt jamadega tegelevad. 

…ja kui suudad, siis 1 sõna iseloomustamaks Sinu elu viimase 12 kuu jooksul.
Ameerika raudtee. Kusjuures selline, millel peab silmad kinni sõitma, nii et sa ei saa natukene ka ette näha, millal langus tuleb. Tõuse samamoodi. Mõnevõrra kurnav sõit.

No comments:

Post a Comment