Saturday, September 12, 2015

15 asja, mis võiksid iga noore naise kodus olla

Kuna kirjutamistuju nagu pole, aga näpud tahaks soojas hoida, teen ühe tobeda ülevaate, mis mul kodus on. Näpatud Madlikese blogist.

1. Veiniklaaside komplekt, kus on 8–12 klaasi. Kahtlustan, et on olemas. Lugenud pole, aga kui me maal elasime, saime hr Hga pidevalt kingituseks veiniklaase. Vastu kinkisime jõulutulesid :D Seda viimast avastasime kolmandat korda sama kingitust tehes. Noh, jõulutulesid ei ole vähemalt minu meelest kunagi liiga palju. Veiniklaaside rohkus mind ka ei häiri, seisavad karbis. (1p)

2. Vähemalt üks ilus vaip. Paar vaipa mul on, aga hetkel on kasutusel ainult porivaip. Ei ole eriti kaunis, suvaline hall. Ma ei ole väga vaibausku. (0p)

3. Korralik ja loogiliselt kujundatud töökoht. Seda mul ei ole. Mingi osa minust igatseb oma töönurka, aga samas kahtlustan, et kokkuvõttes teeksin tööd ikka seal, kus juhtub. (0p)

4. Unikaalne leid kirbuturult. Ma olen kirbukalt mõned tõeliselt unikaalsed riideesemed ostnud :D (0p)

5. Mugav madrats. Enam-vähem. Võiks isegi mugavam olla, aga mis seal ikka, ei hakka uut ka hetkel ostma, pärast on kolida veel ebamugavam. (0,5p)

6. Vähemalt üks kunstiteos.  Mu abielusõrmus on noore kunstniku tehtud. Kui ma kodus olen, on ka tema siin. (0,5p)

7. Üks elus asi. Mõni mul ikka on :D Mees, poeg, kass ja isegi mõned toalilled, mille eest ausalt öeldes hoolitseb hr H. Mul lihtsalt läheb meelest neid kasta. (1p)

8. Fotod sulle kallitest inimestest. Leidub. Kuigi väljaspool fotoalbumeid on pildid meie perest. Aga me olemegi mulle kallid (1p)

9. Väike õmbluskomplekt. Täiesti olemas. Tean isegi, kus asub. Kuigi kasutasin viimati märtsis, kui Ruudil oli vaja kuninglikku keepi. (1p)

10. Nõudekomplekt külaliste tarvis. Taldrikud on, isegi kaks komplekti. Tasse ei ole ja esialgu ei tule ka. Mulle meeldivad mu tassid :D Väikeste lusikatega on probleem. (0,5p)

11. Kohvi- ja/või teekann. Kohvikann on loomulikult olemas. Teekannu pole, aga olen mõelnud, et võiks. Kuna mõtlen sellele harva, läheb veel aega. (1p)

12. Vähemalt üks pudel vahuveini. Madlike vastas täpselt nii, nagu ma oleksin seda ise kirjutanud: "Miks, oh miks? Eriti, kui ma ei joo. Ootamatuid külalisi kostitan kohviga ja mittekohvijoojatel mu juurde asja pole. Olgu, teed võib ka saada, kui ilusti küsida. " (0p)

13. Tugev ja usaldusväärne kööginuga. On olemas ja teate, milline rõõm temast on :D Päriselt. Lõikab nii tomateid kui ka kanakoibi pooleks, lisaks saab seda kasutades ette kujutada, et oled tõeline superkokk. (1p)

14. Taskulamp. Neid on meil palju. Aga mitte minu pärast, vaid ikka hr H ja Ruudi. Ma vahel olen ikka kasutanud, näiteks öösel piparmünti taga otsides. (1p)

15. Usaldusväärne tolmuimeja. Ka see on meil olemas. Hmmm, jälle tänu hr Hle. Meil on selline pooltööstuslik, mis imeb prahi juba eemalt enda sisse. Lisaks annab teda hästi mõnusalt kokku panna ja igale poole kaasa võtta, sest ta on nii kerge. (1p)

Tänu abikaasale 9,5 punkti. Täitsa noor naine :D

1 comment:

  1. Minge homme rattaga sõitma :)
    Tour d'ÖÖ tuleb teie õuele.

    ReplyDelete