Thursday, April 9, 2015

Värvilised läätsed

Ma olen aastakümneid kasutanud kontaktläätsi. Jumalik leiutis. Kui ma neid kasutama hakkasin, müüdi veel terve aasta kehtivaid läätsi. Praegu on sellele naljakas mõelda, tänapäeval on pikimad vist kolm kuud, tavalised on kuuajalised. Tol ammusel ajal kasutasime rõõmsalt aastaseid, sest see oli kõige soodsam. Samas olin/olen ma korralik läätsekasutaja, sest üle öö ei ole ma neid kunagi kandnud. Või noh, mõnikord väga harva, kui tõesti sai kuskile öö peale jäädud nii, et vahendeid polnud kaasas. Seda juhtus aga väga harva. Mul tegelikult meenubki ainult üks kord. Pluss siis need korrad, kus õhtu lõppes alles hommikul.

Kõigi nende aastate jooksul kasutasin kogu aeg täiesti tavalisi läätsi, läbipaistvaid :D Aga sel suvel sain ma sünnipäevaks terve hulga raha ja mõtlesin, et katsetan, kuidas värviliste läätsedega olla oleks. Väga lõbus oli :)

Minu esimeseks valikuks said sinised. Sellised sellised


Minu silmas olid sellised:

Olgem ausad, inimesed kaotasid kõnevõime, kui nad mulle otsa vaatasid :D Korraks ka ei tekkinud kahtlust, et äkki ma ei kasuta läätsi. Aga just selle kreisi efekti pärast nad mulle meeldisid. Kui juba, siis juba!

Teised proovisin rohelisi, selliseid (party green), mis minu silmades nägid välja niimoodi:
Võrreldes sinistega väga tagasihoidlikud. Ma olin ausalt öeldes suisa pettunud, kui nad esimest korda silma panin. Sellist hullumeelset rohelist värvi polnud, nagu ma olin lootnud, samas loomulikud silmad ka ei olnud, sest vikerkest on jõhkralt suur. 

Ma ei jätnud jonni ja proovisin korra veel rohelistega. Nendega, mis reaalis näevad välja sellised:

Ei ole väga rohelised :D Aga samas on need valikus kõige loomulikumad, kuna on kõige pisemad, silmad ei ole enam narkomaani omad, vaid lihtsalt kerge rohelise kumaga. Nii et ma oskagi öelda, kas ma olen rahul või mitte. 

Nüüd ma ei teagi, kuidas edasi toimida. Minna tagasi tavaliste peale? Katsetada pruunidega? Valida veel mõni sinine toon?

Praegu igatahes kannan prille :)

5 comments:

  1. Sul on tõeliselt ilusad silmad. Igasuguste läätsedega!

    Kui sa saaksid minna mõnda prillipoodi läätsi proovima, siis soovitan seda teha, sest pruunide silma proovimine on väga lõbus kogemus. Peeglist vaatab siis täiesti võõras inimene vastu. Kas nüüd igapäevaselt sõpru-tuttavaid sellega šokeerima hakata...aga proovimise mõttes on jumalast äge.

    Mul endal on kunagi olnud meresinised läätsed (sinise ja rohelise vahepealne, nimeks Aqva), punaste juustega (mul ka tol ajal olid) on see ideaalne komplekt. Hiljem olid mul merevaigukarva läätsed, mis koos minu hallide silmadega andsid kokku rohekas-pruunika tulemuse - sobis ka väga hästi.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks!
      Ma vist ikka jätkan värvilistega, maailmas on veel nii palju värve, mida proovida :)

      Delete
  2. Mulle meeldivad ka su silmad. Miks prilllidega pilti pole?

    ReplyDelete
  3. Mul kunagi noorena, no nii 9-10 aastat tagasi olid ka rohelised läätsed. Ikka kohe selliseid kreisi-rohelised. Iseennast ei tundnud ka peeglis ära, ema vaatas võõristavalt ja tollane elukaaslane ei julenud otsa vaadata, et tema võõraid naisi ei vaata :P

    Mulle igatahes meeldisid, sellised vimkaga. Oleks tahtnud muidugi lausa trikiläätsi, a la dollarimärgid. Mul oli tohutu soov minna klubisse ja muudkui meestele otsa vaadata. Aga no ma ei saanud selliseid :D

    Need sinised sul on ikka väga šefid!

    ReplyDelete
  4. Nii palju ka veel, et ma ei ole prillikandja ega midagi. Läätsed olid lihtsalt värvi pärast :) Ma isegi läksin nii kaugele, et soetasin nullklaasiga prillid ka omale. Olin tookord sellises ametis tööl, et mõnedel päevadel tahtsin teatud klientidele end karmi mutina näidata ja prillid siis nagu tegid vanemaks-rangemaks-karmimaks. Vähemalt ma ise arvasin nii.

    ReplyDelete