Saturday, October 12, 2013

Ma olen mängukunn :D Pärast nädalast kurvastamist, et ma ei saa ka LegoHarryPotteri teist osa lõpuni mängida, sest see paganama Dumbeldore läheb muudkui pooleks, lahendasin olukorra. Ei olnud midagi keerulist, Dumbeldore pidi lihtsalt kogu aeg hüsteeriliselt üles-alla hüppama :)

Viimasel ajal on mul olnud õnne sattuda täiesti kohatutesse olukordadesse, näiteks olin sunnitud pealt kuulama oma direktori ja tema tütre vaheliset telefonivestlust, mille käigus tütar süüdistas meie direktorit muu hulgas ka selles, et too ei ostvat lapsele asju hea meelega. Lause rõhk on kahel viimasel sõnal ehk probleem pole selles, et ei osteta, vaid selles, et ostetakse mitte väga entusiastlikult. Minu jaoks äärmiselt ebamugav olukord.

Väga ilus sügis on. Vahel ma mõtlen, kas mitte sügis pole mu lemmikaastaaeg.

No comments:

Post a Comment