Monday, June 17, 2013

Keegi, vaene hing, oli tulnud mu blogisse uurima, mida kõrtsi minnes selga panna. Leidis ka koha, ma käisin viimati kõrtsis kolmveerand aastat tagasi, nii et mul pole tõesti aimugi, mis sinna minnes seljas peaks olema.

Aga täna oli siis kardetud viimane koda, kust ma lahkusin tegelikult minimaalsete kaotustega, võiks isegi öelda, et maksimaalse võiduga. Kaotasin ühe lapse, aga tema puhul ma tegelikult nõustun otsusega. Ühe lapse oleks veel peaaegu kaotanud, õnneks jäi hääletustulemus üheksa kolmeteistkümne vastu meie kasuks, nii et ühele noorele modellihakatisele anti veel üks võimalus. Oleks tal vaid jaksu seda ära kasutada! Muus osas oli rutiinne, minu hirm karmi suhtumise pärast polnud päris põhjendatud, aga halba ei teinud see ehk kellelegi, et nad oma viimase jõuraasu pühendasid sellele, et riiklik "mitte üle kahe suvetöö" piir ette ei lööks.

Muidu ootan, mida meie armas riigikogu põhikooli- ja gümnaasiumiseaduse osas otsustab. Seal on nii mõndagi, mida oodata. Pean pöialt, et läbi läheks nii ühe-punkti-eksamid kui ka ametikoha-palk. Elusalt põletamiseks piisaks vist küll ka ainult ühe asja lootusest :)


*hmmm, nii nende piltide lisamine siis käibki ...

3 comments:

  1. KUIDAS see käib? Tahan ka :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kõige tähtsam on leida pilt :D Mina lähenesin sellele probleemile sirgjooneliselt: panin otsingusse sõnad gifs site. Ja lootsin, et ehk näkkab. Muidu lisamine on samasugune nagu pildi puhul ikka, ma kasutasin URLi varianti.
      Kui keegi teab, mis värk nende liikuvate piltidega on, võiks sõna võtta. Et kuidas neid kõige lahedamaid leida ja nii :)

      Delete
  2. Neid peaks saama vist ise ka teha. Noh, mingist sarjast näiteks lõik välja võtta, aga ma ei tea, kuidas. Raudselt on mingid õpetused olemas, ju olen ise laisk olnud ja pole eriti uurinud. Mulle ikka meeldib kui keegi teine uurimuse ära teeb ja siis mulle lihtsas maakeeles kokkuvõtte esitab :D

    ReplyDelete