Sunday, July 15, 2012

Viljandi-Kolga-Jaani-Jõgeva maantee

See nädalavahetus möödus pakkimise-kolimise tähe all. Kõik väärtuslikum kraam on nüüd meie endi ligi. Mööda minnes osalesime ka üleriiglisel jahimeeste kokkutulekul, mis sel aastal toimusid meie kodu maakonnas. Kui nüüd keegi arvab, et ma tõesti ise tahtsin sinna üritusele minna, siis ta eksib. Aga kuna mul on puhkus ja tegelikult üsna ükskõik, kus ma viibin, siis miks ka mitte, Singer Vingeri kontsert oli ka. Kusjuures võib vist kahtlustada, et lähemal ajal ei satu ma enam sellisesse seltskonda, kus ansambel Apelsin oleks oluliselt populaarsem kui Sinku-Vinku :D Siinkohal ka tervitus kõigile neile minu (endistele) õpilastele, kes sel üritusel ringi töllerdasid. Eriliselt vedas preili Liisil, kes nägi kodanik Rait Z-d põlvetõstetantsu tegemas. Seda juhtub kord sajandis, et see mees end muusika rütmis liigutab. Või siis rütmist mööda liigutab, nagu väidab tema abikaasa. Oh, jah, ma arvan, et kui mu abikaasa mind seltskonnas nii palju mõnitaks, siis ma oleks juba umbes seitse korda lahutanud, neli korda enesetappu teinud ja viisteist korda mõrvanud. Inimeste taluvuspiir on tõepoolest ikka väga erinev.

Aga tegelikult tahtsin hoopis pühendada selle postituse sellele maanteele, mis ühendab Viljandit meie koduga. Siit siis list minu lemmikkohtadega/nähtustega:

1. Koht nimega Vissuvere. Andku kõik jumalad ja Vissuvere elanikud mulle andeks, aga ma arvan, et see on kõige napakam kohanimi, mida ma elus kuulnud olen. Kujutate ette, et te ütlete rõõmsalt: "Ma elan Vissuveres."?
2. Põltsamaa algust tähistav liiklusmärk. Ma võin vanduda, et nende viie aasta jooksul, mil me seda maanteed oleme sõitnud, on Põltsamaa algus liikunud umbes kilomeetri jagu Viljandi poole. See on täiesti müstika, viimasel ajal oleks nagu liikumine eriti hoogustunud.
3. Põdrakuju Kolga-Jaanis - lihtsalt, mis mõttes?
4. Meie kodust Viljandisse jõudmiseks kuluv aeg. Vahemaa on 96 kilomeetrit pikk ja härra H väidab tõsimeeli, et normkiirusega sõites läbib selle vahemaa ühe tunniga. Sama kinnitab ka härra H isa. Mina sõitisn kogu tee kiirusega 110-120 (läksime Ruudiga hambaarsti juurde, siis võib) ja mul kulus aega tund ja kümme minutit.
5. Puuduv tee Viljandi ja Kolga-Jaani vahel. Sõna otseses mõttes on tee asemel trepp. Kõrge astmega trepp.
6. Tennised elektritraadi küljes. Mingitel segastel asjaoludel oli keegi Jõgeva ja Põltsamaa vahel kurja vaeva näinud, et saavutada selline tulemus:


Äärmiselt südamlik :D Tänaseks päevaks on see installatsioon kahjuks küll alla võetud, aga tänud selle korraldajale :D

Üldiselt aga on mul natuke hea meel, et enam nii palju sõitmist pole, sest vaatamata kõigile meelelahutustele on tegemist siiski ühe ääretult igava teekonnaga :D

No comments:

Post a Comment