Wednesday, January 25, 2012

Soovidest

Ma olen alati olnud seda meelt, et soovidel on kombeks täide minna. Mõnikord võib küll juhtuda, et nad täituvad hiljem, kui oli plaanitud, või lihtsalt väikese vimkaga, aga üldiselt siiski on mõttel (just sõnastatud mõttel) selline jõud, et lõpuks võtab soov materiaalse kuju ja lendab minu poole. Tänasel päeval siis kaks lugu seda ilmestamaks.

1. Mu eelmine postitus lõppes mõttega, et tahan endale osta "Lohetätoveeringuga tüdruku" raamatu, et veel ja veel lugeda Lisbeth Salanderist (kusjuures, kui ma selle nime peale mõtlen, siis alati rootsipäraselt, see kõlas filmis nii armsalt). Kirjutamise ajal juba mõtisklesin, et huvitav, millal ma seda endale lubada saan, sest see on üsna kallis raamat ja minu rahaprobleemidega olete juba tuttavad :D Ja siis täna edastati mulle pakkumine, mille tegi Evelin, millega seoses saan ma raamatu poole hinnaga. Mul on siiamaani tuju nii hea. Mitte sellepärast, et ma saan raha kokku hoida, vaid see on lihtsalt nii tore, et keegi selliseid pakkumisi teeb. Lisaks meeldib mulle, kui mu koduse raamaturiiuli asukatel on kaasas ka oma lugu (ma arvan, et ma suudan iga raamatu kohta meenutada, kus ja miks ja millal ta ostetud/kingitud on) ja sellel raamatul on oma lugu juba enne seda, kui ta minuni jõuab :) Aitäh, Evelin!

2. See teine lugu on nüüd natuke veelgi müstilisem. Ma ei oskagi hetkel veel ei seisu- ega lamamiskohta võtta, seega ütlen lihtsalt otse välja, et praeguse seisuga lähen mais konverentsile Jeruusalemma. Isegi kirjutada oli seda imelik :D Ma olen tahtnud sinna minna viimased kuus aastat; 2006. aastal oli mul kaks mõtet: ma saan lapse või kui see ei peaks inimliku aja jooksul juhtuma, siis lähen mõneks ajaks Iisraeli. Kuidas see valik lõppes, võite endale ise ette kujutada, ma ise arvan, et ma rasestusin puhtalt mõtte jõul, sest see käis lihtsalt nii kiiresti. Ja lapse kõrval nõndamoodi nagu tudengina enam Iisraeli ei lähe, turistina on see aga üle mõistuse kallis, seega panin plaani ootele ajaks, mil olen rasvunud keskealine. Aga näed, elu viskab vempe nii mis hirmus.

Et siis soovige ;) Mõni soov täitub vähem kui 24 tunni jooksul, teistega läheb pisut aega, aga täide nad lahevad!

No comments:

Post a Comment