Tuesday, October 18, 2011

Frankurt 13.55


Üsna kohe peaks algama lennuki peale minek, vähemalt kella järgi. Oih, just praegu nägin Marju Lauristini mööda kõndima, jäin loomulikult väga ebaviisakalt vaatama :D Nii et ma pidin teesklema, et mul on kael haige ja sellepärast jõllitan inimesi. Kusjuures see pole üldse vale, sest Frankfurdi bussis rääkisin kaks tundi Catalinaga, kes istus minu taga, nii et viimased pool tundi üritasin ma oma kaelalihaseid normaalseks saada, vaadates oma kõrval istuvat prantsuse meest. Too teeskles magamist :D Ühesõnaga, ma usun, et ma olen jõudnud oma reisiga lõpusirgele, nüüd on veel kaks asja, mis võivad metsa minna: nad vahetavad veel kord väravat (korra nad seda juba tegid, nii et võiks eeldada, et teist korda nad ei viitsi) või siis läheb mu pagas kaduma. Aga see poleks ka nii hull, sest mul on käsipagasis rahakott, mobiil ja läätseasjad ja loomulikult Harry Potter, nii et ma võin oma kohvri ka hiljem kätte saada. Kuigi see oleks ebameeldiv, sest mu kingitused on loomulikult kohvris.

No comments:

Post a Comment