Tuesday, December 9, 2014

Aastalõpu kokkuvõte - juuli

Ma vaatan, et mul käivad need kuud üle ühe - üks kuu madalseis, teine kuu puhtaid pärle täis :D Juuli on siis jälle pärlikuu.

Esiteks kirjutasin juulis läbi aegade kõige populaarsema postituse - kohvikute teejuhi. See on see veider hetk, kui sa näed facebookis oma postitust ringlemas. Ja mitte ühe korra. Teiseks on juulist kõige rohkem kommentaare saanud postitus - õigekeele teemal. Soovitan kindlasti kommentaare lugeda, nodsu on fantastiline nagu ikka!

Kolmandaks, neljandaks ja nii edasi ongi raske eraldi midagi välja tuua, sest minu enda jaoks olulise tähendusega postitusi oli tänu sünnipäevasele väljakutsele väga palju. Esiteks on mul hea meel, et suutsin end kokku võtta ja raiuda mälestustekivisse oma abiellumise- ja sünnitusloo, aga ka parima sõbra, eeskuju ja Ida-Viru tripi. Ennastki ajas naerma lugu veini ja fetajuustuga, aga kõige tähendusrikkam on siiski postitus teemal "Miks on hea olla kolmkümmen". Sest see on lihtsalt nii toredasti mulle endale meeldetuletuseks, kui hea on minu praegune elu.

No comments:

Post a Comment