Saturday, December 20, 2014

Aastalõpu kokkuvõte - minu blogid: uued tulijad, vanad lemmikud, meeldejäävad postitused

Ehk mida lugesin mina blogimaailmas 2014. aastal.

Alustuseks pidagem väike vaikuseminut, et meenutada heldimuse ja kurbusega Eveliisi blogi. Mul on ausalt veel pool aastat hiljem ka kahju, et sellesse imeilusasse blogisse enam postitusi ei tule. Inimesed mõtlevad ju mõnikord ümber... Tundub aga, et Eveliis pole see inimene. Ma loodan, et tal läheb hästi :) Et ta teeb praegu neid asju, mis talle hirmsasti meeldivad, ja sellepärast ei tunne üldse vajadust blogida.

Uutest tulijates minu blogrollis märgiksin sel aastal ära Indigoaalase, Ritsiku ja Kristallkuuli. Neist kaht  esimest teadsin ma ka varem, aga olin ikka mõelnud, et tegemist on minu jaoks liiga küpsete blogidega. Ju olen siis ise ka küpsemaks saanud, sest loen neid ikka ja alati mõnudega. Ja Ritsiku kommentaarium on hindamatu! Kristallkuuli ma varem ei teadnud, minu meelest kommenteeris ta minu postitust. Või nägin, et keegi on sellelt lehelt mind vaatamas käinud. Kaesin järele ja mulle väga meeldis! Teised uued tulijad on ka toredad, aga vaatame veel :)

Vandest olijatest tahan esile tõsta Marinat ja Hundi Ulgu. Marina tundub lihtsalt nii äge. Mitte et ma mõtleksin ise kuidagi tema moodi olla/tema moodiks saada, aga mulle meeldib lugeda tema maailmast. Nagu ta ise kuskil kirjutas, et ta on oma elus teinud väga kindlaid ja läbimõeldud otsuseid, mis on viinud ta sellesse kohta, kus ta praegu on. Tore on teada, et nii on ka päriselt võimalik. Mina ise olen oma elus pigem sattunud igale poole. Ja olen ka rahul, aga vahel on lahe tutvuda teise maailmaga. Hunt on aga oma ajaloolis-kultuuriliste postitustega lihtsalt võrratu. Samuti on tore teda kohati ükskõik millist blogi kommenteerimas, sest temas on hästi palju väärikust.

Üsna raske on välja valida kõige meeldejäävamaid postitusi, sest väärt kraami on sel aastal palju olnud. Kuid siiski, esiteks meenutan Indigo postitust pealkirjaga "Nostalgianeljapäev: verepidu", mis esmalt oma otsekohesuses silmad suureks ajab, aga see kõik on nii puudutavalt kirja pandud. Teiseks Kristallkuuli hiljutine postitus, kus ta analüüsib oma ebaõnnestumishirmu põhjuseid. Jällegi väga puudutav tekst, loodan väga, et selle kirjutamisest oli abi.

Selline saak siis aastal 2014.

8 comments:

  1. Aga Eveliis on koguaeg ikka olemas olnud, teisel aadressil vaid ;)

    http://diipkunstiinimene.blogspot.fi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Need on kaks erinevat Eveliisi.

      Delete
    2. Jepp. Mitte et mul oleks midagi kunstiinimesest Eveliisi vastu, aga tema pole minu Eveliis :(

      Delete
  2. Ma olen tänulik, et Sa mind esile tõid. See tõstis kindlasti minu kaamoses hõljuvat enesetunnet.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma olen täiesti kindel, et ma pole oma arvamuses üksi :)

      Delete
  3. Tänud hea sõna eest ja kommentaarium on sümpaatsete lugejate teene :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sul on hästi vahvad lugejad. Sa ise muidugi tõstatad häid teemasid ka!

      Delete
  4. Mina tänan ka ja kiidan vastu, te olete koos oma õega kindlasti mu selle aasta suurimad "uued" lemmikud.
    ilusat jõulu:)

    ReplyDelete