Monday, December 1, 2014

Aastalõpu väljakutse

Ja ongi käes aeg alustada aastat kokku võtva väljakutsega. Mul on plaanid juba kenasti tehtud, aga täna ei jaksa alustada, sest üks kodanik ärkas täna öösel kell üks kõhuvalu ja iiveldusega üles. Ja siis me lamasime terve öö kord ühtepidi, siis teistpidi, kuni lõpuks hommikul poole kaheksast hakkas tüüp oksendama ja läks väheke kergemaks. Sest kui oled ära oksendanud, siis korraks on ju parem.

Igatahes on terve päev möödunud kerges vines, nii et täna ei jaksa pärispostitust teha. Ehk alates homsest siis saab end proovile panema hakata.

Vähemalt said jõulutuled eile üles ja esimesed piparkoogid ka tehtud. Ruudi küll palus täna, et ma peidaks need tema eest ära, kuna need ajavat tal südame nii pahaks. Sel aastal võibolla siis rohkem ei teegi piparkooke. Kuna mulle endale ka eriti ei maitse, siis pole väga kahju ka :)

Loodan, et ma endale sedasama tõbe külge ei saa.

2 comments:

  1. Mina oma väikese patsiendi põetajana siiski sain selle haiguse

    ReplyDelete