Friday, December 26, 2014

Muutuste aasta 2015?

Meil on igal aastal kombeks jõuluõhtul rääkida, mille poolest viimane aasta silma paistis - mis oli hea, mis halb, millisena see aasta meile meelde jääb. Alates sellest aastast, kui ma ülikooli lõpetasin, võiks aastad meeles pidada umbes selliste märksõnade kaudu:

  • lõpetasin baka ja astusin magistrisse (2006);
  • kolisin maale ja sain lapse (2007);
  • kasvatasin last ja tegin ära praktika, et lõpetada ülikool (2008);
  • läksin tööle (2009);
  • kirjutasin valmis magistritöö, Ruudi läks lasteaeda, lõpetasin ülikooli (2010);
  • aasta, mil ei toimunud midagi, käisin tööl (2011);
  • kolisin, vahetasin töökohta (2012);
  • kolisin, mässasin Ruudiga (2013).
Ja nüüd sel aastal - käsin tööl, reisisin, mässasin mõnevõrra Ruudiga, aga ma ei tegelenud mingite suurte probleemidega, ei lõpetanud ühtki kooli, ei kolinud ega vahetanud töökohta. Ime siis, et sel aastal oli mul mõnevõrra veider oma aastat koos teistega kokku võtta. Sest mõned inimesed nt paranesid surmahaigusest või olid elus esimest korda haiguslehel.

Selle aasta võtab vist siiski kõige paremini kokku see, kui 23. detsembril istusime hr Abikaasaga saunas ja ta küsis: "Kas sa ei taha antidepressante?" (vahemärkusena, hr Abikaasa ise vajaks küll midagi, sest ta on pidevalt nii pinges, et ei suuda magadagi. Rääkimata sellest, et tal oleks aega oma perega tegeleda. Ta käis veel jõululaupäevalgi tööläbirääkimisi pidamas) "oleks selline mõnus bzzzzzz?" Mina hakkasin naerma: "Aga minu elu ongi ju bzzzzzzz!" Selle peale jäi hr Abikaasa mõtlikuks ja leidis: "Tõepoolest...."

Vaadates nüüd seda, et viimati, kui mul oli aasta, mil midagi väga suurt ei toimunud, järgnes sellele kohe aasta, mil muutused olid päris suures, ootan 2015. aastat suure huviga. Tõotab tulla muutustega :)

No comments:

Post a Comment