Wednesday, December 10, 2014

Aastalõpu kokkuvõte - august

August oli kultuurne kuu, käisin teatris ja kontsertidel, lugesin raamatut. Arvatavasti lugesin rohkem kui seda üht, aga teistest ei olnud midagi kirjutada. Oma juustega tegelesin, mis tuletab mulle meelde, et saabuvate jõulude puhul peaks pea uuesti roosaks värvima.

Aga jäävatest teemadest tuleb esile tõsta minu esimesi spordimõlgutusi, samuti arutlust lasteaia teemadel, kuid eelkõige siiski  postitust minu isa lapsepõlvest, mida ma nii ammu olin mõelnud kirjalikult fikseerida.

Täna muuseas on mu pulma-aastapäev. Neljandaks aastaks olen jõudnud niikaugele, et jõudsin isegi natuke ettevalmistusi teha :D

2 comments:

  1. Juhhei! Palju õnne keraamika-aastapäeva puhul! Õnneks järgmisel aastal on juba tunduvalt kindlam sümbol - puu :D Ilmselt jõuate siis otsaga kohta, kuhu saab hakata rahumeeli juuri alla ajama :)

    http://et.wikipedia.org/wiki/Pulma-aastap%C3%A4ev

    ReplyDelete
  2. Keraamika kõlab tõesti kahtlaselt :D Lohutan end sellega, et suvel oli tegelikult ju siiditähtpäev, see tundub mõnusam. Aga tänks :)

    ReplyDelete