Monday, September 1, 2014

Pidulikult uude aastasse

Nädalavahetusel käisime maal memme sünnipäeval. Kahjuks ei suuda ma kuidagi meeles pidada, kui vana ta on. Ma ütleks, et kuskil 12. eluaastast alates on suhteliselt võimatu meeles pidada inimeste vanuseid. Need muutuvad lihtsalt liiga kiiresti. Aga taat saab talvel 87, nii ega memm palju maha ei saa jääda. Vaatasin neid ja imetlesin, selline elujõud. Eks tervisemuresid on ka, aga põhimõtteliselt saavad nad kahekesi hakkama.

Sünnipäeva raames toimusid ka kartulivõtutalgud. Me jõudsime kohale kell kümme, siis pakuti kohvi ja kooki ja võileibu ning kella üheteistkümneks oli kartul võetud :D Sedasi on tore tööd teha. Pärast käisime veel metsas seenel ja saime väikse ämbritäie kukekaid ja palju suuri ämbreid muid seeni, mis me kõik ära kinkisime, sest ma ei armasta tegelikult üldse seeni. Aga mulle meeldib neid korjata ja puhastada. Mõlemad on mõnusalt rahustavad tegevused.

Täna oli väga pidulikult kooliaasta algus. Istusin aktusel ja mõtlesin, et kool on ikka üks eriline koht. Ma olen varem ka mõelnud, kui kummalisi asju ma seal teha saan. Ja täna tundus see ka nii sürr, kui pool kaksteist elasime maruliselt kaasa "Tuljakule". Ses mõttes et ei ole eriti praktiline tegevus. Aga väga lõbus.

Edasi pakuti meile meelelahutuseks hr haridusministrit, kes osutus väga meeleolukaks meheks. Ta ütles, et see jutt, mis ta meiega räägib, on tema isiklik seisukoht ega kuulu tsiteerimisele, nii et ma ei tsiteeri. Õnneks olen ma aru saanud, et minu blogi loevad väga toredad inimesed, nii et natukene ikka paotan suud, et mainida, et ka minister ei pea suurt midagi riigieksamitest ega nende põhjal kujunenud eliitkoolidest. Ja ta arvab, et minister olla pole üldse keeruline. See viimane oli ehk väike nali? Ma ei tea, tal oli kogu aeg lõbus nägu ees, nii et võibolla mõtles ta seda tõsiselt. Ma mõtlesin samal ajal oma ministri alluvuses töötava isa peale, kes eelimisel nädalal oli südamerütmihäiretega haiglas.

Igatahes oli positiivne kogemus, õpilased olid ka rahul, sest minister kõnele nendega vahetult ja rõõmsalt. Korra küll avasin suu, et öelda: "Kulla, Jevgeni, vanemaid naisi võiks ikka teietada." Aga jätsin ütlemata :D

Homsest hakkab siis päristöö pihta. Ja mul ei ole üldse sellist tunnet veel. Suvi oli niiii pikk.
Klassijuhatajatöö rõõmud

No comments:

Post a Comment