Friday, February 28, 2014

Kui vanalt suri Krõõt?

Lugesime lastega "Tõde ja õigust" ning arutlesime erinevate küsimuste üle. Üks neist oli küsimus, kui vana oli Krõõt, kui ta suri.

Vastused olid hästi armsad. Üldine toon kippus minema sinnakanti, et kuna ta oli juba kolm last sünnitanud ja pärast neljandat suri, siis pidi ta olema vähemalt 35, sest noh, muidu ei oleks ju jõudnud nii palju rase olla. See maailm, kus mehele mindi noorelt ja siis järjest igal aastal käima peale saadi, on tänapäeval ikka kangesti võõras.

Ja tegelikult on mul hea meel, et selline maailm on meie jaoks võõras.

2 comments:

  1. Tegelikult pole siin midagi nii võimatut. Minu esimene laps sündis siis kui olin 21. Minu lastel on päris suured vahed ja ma sünnitasin oma neljanda 36 aastaselt. Oleksin võinud ju ka varem, aga ma tahtsin just selleks ajaks kui kolmas läks just kooli.Ma olen praegu täitsa elus, mis elus . Nii, et tänapäeval võib ka nii juhtuda.

    ReplyDelete
  2. Ma tegelikult seda rohkem mõtlesingi, et ega see vaene Krõõt palju üle 25 olla saanud, kui juba suri, sest Vargamäele tulles oli ta nooruke ja lapsed hakkasid järjest sündima. Aga selline vanus tundub vist mu 17-18aastastele esimesegi lapse sünniks liiga väike :)

    ReplyDelete