Thursday, December 6, 2012

Tantsutund oli .... meeleolukas :D Õppisime rumbat, fokstrotti ja džaivi. Korra pandi valss ka peale, aga kuna kõik seda oskasid, siis rohkem ei harjutatud. Millest on kahju, sest meie hr Peatoimetajaga jäime edasi-tagasi sammu juurde.  Fokstroti liikumisskeem jäigi mulle häguseks, eriti teine aeglane-aeglane kiire-kiire - kuhu poole ma astuma peaks, et kokkuvõttes toimuks ringjas liikumine? Parim, mille me saavutasime, oli otsejoones üle saali. Kuigi hr Peatoimetaja väitis, et tulime siiski kaarega. Ja jalad on mul valepidi, mis tähendab, et ma ei saa edasi astuda parema jalaga, sest see on parajasti mul tugijalg. Üldse leidsime, et loodetavasti on ballil pime saal ja keegi ei näe, mis toimub. Meil endal iseenesest oli lõbus.

Nüüd jääb mul ainult loota, et hr Peatoimetaja ballikaaslane ei tule kohale, sest muidu pole mul mitte kellegagi tantsida.

1 comment: