Tuesday, December 25, 2012

Mõningaid ilusaid hetki selleaastasest jõulust. 

Näiteks algas kõik juba erakordselt huvitavalt, kui ma kuskil 12 paiku voodis lamades tõsiselt mõtlesin, kas ma julgen silmad avada või mitte. Pudel veini ja mõned siidrid eelmisel ööl olid mõningal määral siiski mõjunud. Jumal tänatud, et öösel jäin endale kindlaks ja vaatamata hr H torinale istusin see pool tunnikest veel üleval ja larpisin kohusetundlikult vett sisse. Ja jumal tänatud, et viimane FB log sisaldas mõtet sellest, et parem on vaikida. 

Edasi läks kõik suhteliselt sellist rada, mida ikka, ehk tekkis paratamatult tunne, et kuskil kellelgi on ajakava, mida peab surmkindlalt jälgima. Ja nagu ikka olin ma suutnud just sel hetkel tähelepanematu olla, kui ajakavad välja jagati. Ma ei saa tegelikult siiani aru, miks pidi lauda istuma ja esimese šampuse avama enne, kui hr H kohale jõudis. 

Järgmine meeleolukas hetk oli siis, kui istusime ümber laua, kalkun lahti lõigatud ja mõningal määral isegi söödud, ning pajatasime oma aastast. Kellel siis paremad, kellel kurvemad mälestused. Ja siis minu armas isa, kindlasti mitte enam poisikeseohtu meesterahva, purskus pisaraisse. Ausalt, see oli üsna ehmatav - mis ometi juhtus temaga sel aastal, mis niiviisi nutma paneb? Ja siis selgus tõsiasi - tema olulisim kogemus möödunud aastast oli kaks päeva koos oma lapselapsega Prahas. See oli nii ootamatult ilus, et löristasime  kogu seltskonnaga natuke aega. 

Ja siis tuli jõuluvana. Nagu alati viimased 19 aastat. Ma sain:
  • punase kohvri
  • roosa pidžaama
  • kaks kalendrit - üks impressionistide, teine tšehhi kunstniku oma
  • piibli-teemalise memoriini
  • jõuluteemalise soojaveekoti
  • termomeetri
  • Siiditee raamatu
  • Positivuse pileti (ok, seda ma tegelikult ei saanud, aga hr H saii kaks, nii et ma eeldan, et mina sain ka :D)
  • teed ja šokolaadi ja seepi 
Ma kahtlustan, et midagi sain äkki veel. Igatahes sain ma uskumatult vähe komme ja šokolaade. Täna hr H vanavanemate juurest tulles tahtsin isegi poest komme osta, aga hr H ei lubanud. Nii et ma olen sunnitud nüüd Ruudi maiustusi hävitama. 

Ja telekast ikkagi tuleb Harry Potter. Elagu jõulud. 

No comments:

Post a Comment