Saturday, December 10, 2016

Aastalõpu väljakutse (9) - uued asjad

Sedapuhku siis nimekiri kõikidest uutest asjadest, mis sel aastal minuni jõudsid ja mis mul meeles on:
  • kodu (kobadega :D)
  • soeng (tegelikult küll unustatud vana. äkki peaks loomuliku värvi ka tagasi kasvad laskma?)
  • saapad (jätkuvalt mu Martensid)
  • voodi (jätkuvalt jumalik)
  • kontsaga kingad vahetusjalanõudeks (ausalt öeldes ei kasuta ma neid eriti palju. Aga olemas nad on)
  • 2 toataime (hr H omad tegelikult)
  • vakstu (pitsiline)
  • 3 voodipesukomplekti (kahjuks mu kodu lähedal asuvas vabrikupoes rohkem ilusaid komplekte pole)
  • trikoo (õnnetuseks sportimiseks natuke ebamugav, sest kiire ujumisega ujuvad rinnad trikoost ette)
  • mingi hulk raamatuid 
  • disc golfi kettad (Luisa Lottalt kingituseks, paar korda käisime Ruudiga proovimas, ei tule ikka veel hästi välja :D Vaja oleks entusiastlikumat treeningpartnerit)
  • parka (see võib vabalt olla Aasta Ost)
  • müts (kuna oma vana musta kaotasin Tallinna ja Oslo vahel ära)
  • telefon (ilmselgelt pole väga oluline minu jaoks, kui mul tuli enne teda isegi uus müts meelde :D)
  • tagumine kojamees (ühel päeval seda enam lihtsalt polnud)
  • neli (?) uut kleiti (üks kaunim kui teine)
  • üks paar õiget värvi ja hästi istuvaid tekseseid
  • Natura Siberica astelpajuga šampoon ja palsam (lihtsalt jumalikud)
Lisaks muidugi lugematul hulgal asju Ruudile. Ja kõik need suvalised asjad, mis tulid mu juurde, tegid korraks rõõmu ja ununesid. Te ei ole kindlasti vähem olulised kui need, mis kirja said. 

No comments:

Post a Comment