Wednesday, December 14, 2016

Aastalõpu väljakutse (13) - blogimaailm

Ma hakkasin juba eelmisel aastal tundma, et ma olen kõigest kirjutanud ja kõigest lugenud. Ja kui ma enda puhul tundsin, et ma ei viitsi siis enam uuesti kirjutada, siis teiste puhul see mind ausalt öeldes ei häiri. Eriti vist seepärast, et tegelikult ei kirjuta keegi mu blogrollist teemadel, mida ma oksendamiseni lugenud oleksin.

Praegu neid kokkuvõtvaid postitusi kirjutades kahetsen küll natuke, et üks kolmest uusaastalubadusest (kirjutan rohkem) siiski täitmisele ei läinud. Tegelikult on tõesti hullusti tore sirvida oma möödunud elu :D

Teistest blogidest on tegelikult ka raske midagi öelda. Loen kõiki, kes rullis on, vahel järjepidevalt, vahel võtan mitme nädala postitused korraga ette. Vahel mõtlen, miks inimene ei postita, kas midagi on juhtunud, kas ta on loobunud blogimisest (ma ei ole siiani üle saanud sellest, et Eveliis ära lõpetas. Kusjuures praegu kontrollisin linki (mhmh, ta on mul ikka blogrollis :D) - ütleb, et puudub luba lugemiseks. Ei tea, kas see tähendab elu või lõplikku surma?)

Lemmikud on ikka samad nagu igal aastal :D Kommenteerijad ka ikka samad vanad Kaur ja Notsu.

Praegu jäin mõtlema, kas mitte sel aastal ei lisanud v.v.n mind oma blogirulli. Igatahes on see üks koht, kus mulle hulk vaatamisi tuleb. Lisaks venelastele ja usakatele, kes ka Marcat vaatamas käivad :D

Kusjuures ma juba mõnda aega mõtlen, kas praegu on Eesti blogimaastikul üldse midagi toimumas. Mitte et ma arvaks, et minu stabiilne vaikelu tähendabki blogimaastiku surma, lihtsalt ma ei ole ammu enam näinud verd ja pisaraid. Mingil ajal oli Mallukas ja Merje ja see teine Eveliis (diip), kes ikka väheke elevust massidesse tõid, aga praegu ei ole neist keegi enam kuigi poliitilselt ebakorrektne. Kes siis nüüd on?

7 comments:

  1. Aga kas Eveliis ei pea nüüd blogi aadressil https://estonianwithabackpack.com

    ReplyDelete
  2. Eveliis ülalmainitud aadressil kütab ikka kirgi ja ajab kitsarinnalisi kodanikke näost lapiliseks. Mallukas on ilmselt lastega piisavalt hõivatud ja võib-olla hakkab intrigeerimise east välja kasvama. Võibolla see blogimaastiku rahu tulebki sellest, et need teada-tuntud teravad blogijad hakkavad vähe rahulikumasse ikka jõudma lihtsalt. Tuleb uue laine pealekasvu oodata.

    ReplyDelete
  3. Ma pean tunnistama, et ma tunnen end kommenteerides imelikult.

    1) Keegi teine ei kommenteeri. Kas ma trollin üle? Kas ma mõjun obsessiivselt? Kas sisuliselt võõra inimese kommid eraelulisele blogile on üldse okei? Miks ta üldse blogib, ah?

    2) Ma olen olnud eesti (väikese e-ga) blogosfääris selle tekkimisest saadik. Kõik mehed on vahepeal jalga lasknud. Miks ma olen jäänud? Kas ma olen saurus? Kas ma tahan olla saurus?

    S.t. iga mu kommentaari taga nii siin kui mujal on ühtlasi ka eneseotsinguline endassevaatlus. Ma saan aru, et ma mõjun vähemalt kohati ja mõnedele kui "ütleb, mida sülg suhu toob". Päriselt nii ei ole. Ja teiselt poolt olen ma töö mõttes aastaid toimetanud keskkonnas, kus mängitakse lahtiste kaartidega ja kus.. eee... disruptivate küsimuste küsimine (tavamaailmas tuntud kui trollimine) on norm. Blogikommentaarid - vähemalt osad blogid, need vähemloetavad - on selle kõrval kui memme pai.

    Inime ei postita => kas on miskit juhtunud:
    Pärast VVN blogi-vaikust on selge, et selliste küsimuste esitamine on põhjusega. Ja blogijad saavad vaikselt vanemaks, vanemaks...

    Muide - kas te pildistate ka? Oma igapäevaelu? Ma ei mõtle selle avalikku netti-panekut, vaid just iseendale arhiivi. Ma teen seda aina vähem - ja vähem - ja kahetsen. No miks ma ei teinud näiteks eile kontserdil pilt? Aga vot ei teinud...

    ReplyDelete
    Replies
    1. mul on osalt samad mured nagu Kauril, aga ma vist olengi natuke obsessiivne, sest mul on pigem nii, et ma ei suuda kommenteerimata jätta. mitte päris nii, mida sülg suhu toob, vaid pigem nii, et mõtlen tükk aega teema üle, kuni olen nii keema läinud, et ei kannata enam välja. ja siis on seda kõike kogunenud nii palju, et avastan pärast kommentaari teelepanekut, et mitu asja jäi veel ütlemata. või siis lihtsalt blogiplatvorm ei luba ühe kommentaari sisse nii palju teksti panna.

      meelega ei trolli ja trollimine üldse on minu jaoks huvitav fenomen. et mis selle motivaator on. kas mingi kerge agresiivsusefoon, mis vajab väljundit, või vastupidi, muidu on liiga unine olla ja on vaja kakelda, et adrenaliin üles saada?

      ma tean mõnda, kes harrastab sellist pisiagressiivsust päriselus ja see on samamoodi mõistatus.

      Delete
  4. A mina sain küll aru, millisest Eveliisist sa räägid ja jaa - ka mina ikka veel mõtlen, et niuts!

    ReplyDelete
    Replies
    1. jaa, mina ka. vahel käin uurimas, ega uuesti lahti pole tehtud.

      Delete
  5. Minu juurest tuleb palju inimesi ilmselt seepärast, et MINU lisas mallukas oma avalikule lugemislauale ja klikkide arv hoobilt kahekordistus. Nüüd juba peaaegu kolmekordistub, kasvutendents on selge =P
    Blogiringkäik.

    ReplyDelete