Sunday, December 18, 2016

Aastalõpu väljakutse (14) - mis jäi tegemata

Ma ikka üritan mitte täielikult läbi kukkuda oma väljakutsega ning kindlalt lõpuni jõuda. Mul teemasid nagunii detsembri viimase päevani pole :D

Niisiis, asi, mis jäi tegemata.

Esimesena meenub mulle kohe see, et ma ei jõudnud hambaarsti juurde, mis on natuke paha lugu, sest ma tunnen, et tegelikult oleks parem olnud, kui ma oleks jõudnud sel aastal ära käia. Aga ma lihtsalt ei saanud enam aega, nii et see väga ei loe.

Minu oma laiskusest jäi tegemata rabas ööbimine koos päikesetõusu vaatamisega, Ma ei tea, miks ma selleni ei jõua. Okei, kaks viimast aastat olen suve liiga jahedaks põlanud, aga ma saan ise ka aru, et tegelikult on see ettekääne. Nii et ehk uuel aastal.

Terve hulk potentsiaalselt toredaid raamatuid jäi lugemata.

Käsitöö jäi täiesti tegemata (ma tegelikult ei tea, kas ma ikka tahtsin seda teha. Vist tahtsin)

Joogatrenni ma ka ei jõudnud.

***
Siia lõppu siis ka see, mis sai sel aastal tehtud. Nimelt rääkisime täna hommikul Ruudiga ausalt läbi, mis värk nende jõuluvanade ja päkapikkudega on. Mul polnud südant talle otse silma vaadates valetada: "Oh, pojake, muidugi ei pane meie iss´iga sussi sisse üllatusi." Muidu ma seda jõuluvana-värki valetamisena ei võta, aga nüüd oli seis ikkagi sealmaal, et on valetamine. Kahju oli küll. Poiss ise ei võtnud asja kuigi traagiliselt. Meie jutt sai alguse üldse sellest, et ta mainis, et "jõuluvana pole ikka päris. Ma nägin, kuidas vanaema R. kingitusi kotti pani." ja "keegi saab ka sel aastal kingituseks ilutulestikku". :D

Aga see hämming on tal ikka, kuidas mul on õnnestunud sussi niiviisi täita, et tema pole kunagi näinud. Väike jõuluime seegi ;)

9 comments:

  1. 12 päeva on veel aega!
    Hambaarstile jõuab.
    Rabades on praegu imehea käia: pind on külmunud, lund pole peal. Saab sinna, kuhu suvel kuidagi ei saa. Mu FB on täis sõprade rabas uisutamise pilte. Kõvemad käivad ööuisutamas:
    http://spordilinn.blogspot.com.ee/2016/12/format-c-kurgla-turbaaukudes.html
    See läheks juba ööbimise alla kirja küll?
    Ise käisin laupäeval Valgejärve rabas päikesetõusu vaatamas. Kuna päike tõuseb nii hilja, on see väga lihtne :)

    Joogatrenni lepingu jõuad ka ära teha - veel üks linnuke kirjas :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kõike muud jõuaks tõesti, aga hambaarsti osas olen valiv ja jään oma jaanuarialguse aja juurde :D

      Kusjuures rappa uisutama peaks päriselt minema (erinevalt joogatrennist, kuhu ma arvatavasti siiski ei lähe), kui mitte aastalõpus, siis jaanuar ikka. Vaheaeg ju.

      Delete
    2. Noh. PRAEGU on hetk, kus on külma (või kus oli külm) ja ei olnud lund. Enamasti on laugastel-järvedel koos jääkaanega ka paks kiht valgeid sadameid peal.

      Delete
    3. No arvestades asjaolu, et meil on kolme peale täpselt 0 paari uiske, võib uisutamist ka kunstiliseks liialduseks mu plaanis pidada :D Isegi imestasin, kui nägin oma sõrmi seda sõna trükkimas.

      Delete
  2. Mõne päeva jäin hiljaks :D

    http://www.goodhousekeeping.com/life/parenting/news/a41821/how-to-tell-kids-about-santa/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hästi armas lähenemine jõuluvanandusele. Ma mõtlen edasi.

      Delete
    2. meil omal ajal käis kuidagi nii, et oli arusaadav, et Jõuluvana ise ikka igale poole ei jõua ja siis ta delegeerib oma ülesanded lapsevanematele :)

      Delete
  3. Trollin juhuslikku teemat ja küsin et millisest luulekogust pärineb blogi päises olev Andra Teede luuletus?

    ReplyDelete
    Replies
    1. See on 2011. a ilmunud kogust "Käigud". Mis on väga äge kogu.

      Delete