Sunday, December 4, 2016

Aastalõpu väljakutse (3) - jõulukingid

Ma natuke muretsesin seda teemat kirja pannes, et äkki ei tule see teema mõistlikul ajal, nii et ma ei saagi rääkida, mida ma jõuludeks kingituseks tahaksin. Õnneks mõistis saatus mu muret ja ma ei pidanudki teemade järjekorraga manipuleerima.

Huvitaval kombel pole inimesed minult juba mitu aastat küsinud, mida ma tahaksin. Ma saaks kohe vastata - uut pidžaamat (pikkade pükstega). See on üks asi, mida ma ise ei taha osta, aga kingiks saaduna kannaksin rõõmuga :D

Muidu sellest, et ma täiega fännan (jõulu)kingitusi, on vist kõik aru saanud. Sel aastal on mul nimekiri praeguseks peaaegu täidetud, ainult pakkida on veel vaja. Üldiselt on minu kingid midagi sellist, mida ma ka ise saada tahaksin.

Kellegi blogist lugesin, et sel aastal toimub blogijate vahel loosipakkide jagamine. Kus mina olnud olen? Kunagi, kui Pereklubi veel elas, toimusid seal sellised ettevõtmised. Hullult tore oli :D

Kas on peale minu veel keegi, kes tahaks võõrale inimesele pakki teha? Ma pakun ennast välja. Ja vastu teeksin ka :D

5 comments:

  1. Mina tahan! Ma juba tean, mida ma kingiks.

    ReplyDelete
  2. Aga teeme siis ära! Mul ka ettekujutused vormuvad :)

    ReplyDelete
  3. Ma kinki ei taha, aga ma maadlesin pikalt vastava arvuti-probleemiga. Et kui on jõulupidu (või lihtsalt hulk rahvast) ja igaüks peab saama ja tegema ühe kingi, juhuslikule "teisele", siis kuidas tekitada paaride nimekiri? Muidu on lahenduv ülesanne, aga kui kui on lisa-piirangud, kes kellele kinkida ei tohi - nt abielupaarid omavahel -, siis läheb jube keeruliseks.

    ReplyDelete
  4. Teeme ära - noh, mul oleks vaja su aadressi ja telefoninumbrit =) Näiteks mailiaadressile murumuna ät gmail punkt com

    ReplyDelete