Sunday, June 29, 2014

Sünnipäevane väljakutse - mida oskan hästi

Ma oskan paljusid asju hästi. Aga kohe ei tule meelde :), sest kahjuks ei oska ma hästi laulda või joonistada või kaugust hüpata. Ei oska ma ka hästi õmmelda või kududa, lilli kasvatada või meikida.

Aga üks on kindel: ma oskan hästi komasid panna. Võibolla siin blogis on mõningaid eksimusi, sest ma ei loe oma tekste uuesti läbi, ma ei võta seda kirjutamist siin nii tõsiselt, et mõelda ja kaaluda ja toimetada oma kirjutisi, kuid on kindel, et väga palju komasid puudu ei ole. Ja seda ma ei usu, et mõni üle on. Inimlik on põimlauses teine koma maha magada, kui lause on pikk, lõpp on lühike ja mõte pole pingsalt kirjutamise juures. Aga kindlasti pole neid hetki palju.

Ja kahjuks oskan ma väga hästi teiste tekstides komasid märgata. Nii puuduolevad kui ka üleliigseid. Õnneks küll olen aastatega üle saanud vajadusest pidevalt parandada teisi, kuid vabatahtlikult vigaseid tekste ma tõesti ei loe.


No comments:

Post a Comment